Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Vad tänker du på just nu?
Vardagliga tankar, inget speciellt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Sista inlämningsuppgiften inlämnad. Bara att hålla tummarna och hoppas på att få godkänt nu
'cause the freak inside controls my mind
Funderar på om jag borde kosta på mig en resa, där jag bokstavligen kan vila. Men måste då åka med rätt omgivning. Men denna omgivning jag hade på Island var nog nästan den bästa tänkbara. Har bara väldigt svårt att höra vissa. Men fick nog blodad tand nu, synd bara att den engelska kursen kan jag inte fortsätta med till hösten.
Kolla in spa retreat.Jocke wrote: ↑25 May 2025, 17:49 Funderar på om jag borde kosta på mig en resa, där jag bokstavligen kan vila. Men måste då åka med rätt omgivning. Men denna omgivning jag hade på Island var nog nästan den bästa tänkbara. Har bara väldigt svårt att höra vissa. Men fick nog blodad tand nu, synd bara att den engelska kursen kan jag inte fortsätta med till hösten.
Jocke,
Varför kan du inte fortsätta med engelskan?
Varför kan du inte fortsätta med engelskan?
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Kommer inte in på min banks hemsida eller appen, undrar om den ligger nere?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Kom inte in på sparbankenmrsearlgray wrote: ↑25 May 2025, 19:38 Kommer inte in på min banks hemsida eller appen, undrar om den ligger nere?
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Oj då!Pysen_87 wrote: ↑25 May 2025, 19:40Kom inte in på sparbankenmrsearlgray wrote: ↑25 May 2025, 19:38 Kommer inte in på min banks hemsida eller appen, undrar om den ligger nere?

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Om jag ska gymma ikväll. Bänk och mark-rodd.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Go for it! Bara att kämpa på.