Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

wasp
Cesiummedlem

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by wasp »

På en låt: Herrarna i hagen - Fredrik Swahn
1Dave
Talliummedlem

Post by 1Dave »

Vad vi ska hitta på idag. Funderar på en sväng till affärn
/Dave

"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Geta
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Geta »

Min 93-åriga väninna fick inte duscha i veckan. Hon har bara accepterat att kvinnor får duscha henne. I veckan skulle en svart kille duscha henne. Hon vägrade och fick därför ingen dusch.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Fick en smäll på kinden av en äldre dam som inte ville jag skulle hjälpa henne, i mitten på åttio-talet. Jag jobbade inom långvården.
amandara
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by amandara »

Jag är ingen kontrollmänniska när det gäller timmar dagar veckor. Men de processer jag är i har jag järnkoll på. De styrs av livet självt. Jag tvingar inte vanor på mig. Jag lever.
amandara
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by amandara »

Kyrkeruds folkhögskola konst, var perfekt för mig. Vi jobbade med olika medium en vecka. Man fick göra klart och experimentera. Det hade aldrig funkat för mig som det var på Sörängens folkhögskola, 40 minuterslektioner i olika ämnen som tex bild och form. Grafik. Keramik. Foto. Vad hinner man ens på 40 minuter? Eller möjligtvis 2 lektioner 80 min. Nej jag funkar Kyrkerud. Vi är alla olika.
amandara
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by amandara »

Det är 16 dagar till nästa öl. Slut på budgeterade pengar.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Funderar på vad jag ska äta. Eller så skiter jag i mat och sover istället. Trött.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Att jag är jobbig som bara pratar om mina datorer, fel version av Ubuntu för att installera på trådlöst internet, känner bara min gamla granne som kan hjälpa m ig då han har trådbunden inernet mot en slant kan han köra mig fram och tillbaka med att jag tar med mig min laptop och installerar hos dem. Då kan jag gå troligtvis ut på internet med den datorn har varit utan internet idag tidigare mitt i en mening kan det sluta fungera och jag kan inte skicka
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Krokus wrote: 02 Jun 2025, 16:53 Funderar på vad jag ska äta. Eller så skiter jag i mat och sover istället. Trött.
Kram krokus, frivillig kram.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by memphis »

Geta wrote: 02 Jun 2025, 15:53 Min 93-åriga väninna fick inte duscha i veckan. Hon har bara accepterat att kvinnor får duscha henne. I veckan skulle en svart kille duscha henne. Hon vägrade och fick därför ingen dusch.
Lågvattenmärke. Dålig respekt att en kille ska tvätta en kvinna.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Kram Nisse! :smile:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply