Oj! Klarar du dig denna månad?mrsearlgray wrote: ↑25 Mar 2025, 10:48 Har fortfarande inte fått ett beslut från fk, så ingen löning än för mig...
Löning ...
Moderator: Moderator 1
Re: Löning ...
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja typ, med försäkringspengarna jag fick är alla räkningar betalda. Behöver bara matpengar. :)Krokus wrote: ↑25 Mar 2025, 12:56Oj! Klarar du dig denna månad?mrsearlgray wrote: ↑25 Mar 2025, 10:48 Har fortfarande inte fått ett beslut från fk, så ingen löning än för mig...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Men lite trist försäkringspengarna ska på hyran.mrsearlgray wrote: ↑25 Mar 2025, 13:04Ja typ, med försäkringspengarna jag fick är alla räkningar betalda. Behöver bara matpengar. :)Krokus wrote: ↑25 Mar 2025, 12:56Oj! Klarar du dig denna månad?mrsearlgray wrote: ↑25 Mar 2025, 10:48 Har fortfarande inte fått ett beslut från fk, så ingen löning än för mig...
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Yes, inatt kommer lön-lönen.
Shoppa shoppa shoppa!
Shoppa shoppa shoppa!
Köpa, köpa, köpa.
Hund?
Nej fy fan. De är älskvärda och sympatiska. Men det är ett rejält jobb. Kolla memphis med torka spyor och mata dem med kokt kyckling och sånt. Sen ska de ut och pissa för jämnan och plocka bajs är världelöst.
Igår hörde jag i radion att synskadade som har ledarhundar inte kan själva upp bajset. De får skäll för det och ber allmänheten om hjälp, då de inte själva ser.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har fortfarande inte hört ett ljud från fk ang sjukpenning, dom har inte ens ringt än... 

Ja visst gör det ont när knoppar brister