mrsearlgrays ny videotråd ny kanal! <3
Moderator: Moderator 1
Re: mrsearlgrays ny videotråd ny video ute! what caused my schizophrenia?
Mrsearlgray,
Nu har jag sett din senaste video. Det var nog lite liknande för mig, för många stressfaktorer samtidigt, som gjorde att jag blev psykotisk. Plus trauman i uppväxten.
Nu har jag sett din senaste video. Det var nog lite liknande för mig, för många stressfaktorer samtidigt, som gjorde att jag blev psykotisk. Plus trauman i uppväxten.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: mrsearlgrays ny videotråd ny video ute! what caused my schizophrenia?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: mrsearlgrays ny videotråd ny vlogg ute!
Re: mrsearlgrays ny videotråd ny video ute
Kollade på klippet nu, det var bra. Du verkar vara en trevlig person. :)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Mrs earlgray, jag förstår dig, du är inte ensam
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
mrsearlgray,
Vill du ha distans till schizofrenin, när du skriver på engelska? På gamla Viska hade vi en medlem -Alternativ som tyckte att han fungerade bättre på engelska än svenska. Han hade desorganiserat tal och 152 i IQ enligt honom själv. Han trivdes inte på Mensa. De förstod honom kanske inte.
Vill du ha distans till schizofrenin, när du skriver på engelska? På gamla Viska hade vi en medlem -Alternativ som tyckte att han fungerade bättre på engelska än svenska. Han hade desorganiserat tal och 152 i IQ enligt honom själv. Han trivdes inte på Mensa. De förstod honom kanske inte.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
nja det tror jag inte, men jag pratar och tänker ganska mycket på engelska, tror det är för att jag läser så mycket engelska. både i böcker och på nätet. ibland finns det tex ord som passar bättre i engelsk mening än en svensk översättning.Geta wrote: ↑27 Aug 2023, 09:50 mrsearlgray,
Min sambo pratar i sömnen på engelska. 
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jag har drömt ord på engelska som jag inte kan i vaket tillstånd. Har fått slå upp i ordbok.