Vad planerar du att köpa?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad planerar du att köpa?

Post by memphis »

Fästingtabletter. Försöker leta rätt på det lägsta priset. Men det är slutsålt på flera apotek.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
femfemman
Vanadinmedlem

Post by femfemman »

Inläggssulor till skorna.
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Ett batteribyte till en av mina klockor. Samlar på dem och har fem st nu
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

wasp wrote: 17 Apr 2025, 13:15 Ett batteribyte till en av mina klockor. Samlar på dem och har fem st nu
Vad kostar ett batteribyte? Har en klocka själv som står stilla.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Skulle behöva en längre laddningskabel till telefonen. Men jag har lite teknikskräck. Är rädd för att köpa en kabel som inte passar. Jag får nog gå in på Telias butik här i stan och få hjälp. Men det skulle vara billigare att kunna beställa online. Det är jag nästan säker på. Telia är inte känt för att vara billigt.
Lolnob
Niobmedlem

Post by Lolnob »

memphis wrote: 17 Apr 2025, 18:08 Skulle behöva en längre laddningskabel till telefonen. Men jag har lite teknikskräck. Är rädd för att köpa en kabel som inte passar. Jag får nog gå in på Telias butik här i stan och få hjälp. Men det skulle vara billigare att kunna beställa online. Det är jag nästan säker på. Telia är inte känt för att vara billigt.
Finns inte power eller elgiganten i närheten annars? De måste kunna hjälpa och lär ha bättre utbud.
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Funderar på shoppa lite på IKEA. Soppslev, örngott och dra-på-lakan. Soppsleven jag hade gick i två delar nyligen, men den hade jag haft i nästan två årtionden. :lol:
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Lolnob wrote: 17 Apr 2025, 18:28
memphis wrote: 17 Apr 2025, 18:08 Skulle behöva en längre laddningskabel till telefonen. Men jag har lite teknikskräck. Är rädd för att köpa en kabel som inte passar. Jag får nog gå in på Telias butik här i stan och få hjälp. Men det skulle vara billigare att kunna beställa online. Det är jag nästan säker på. Telia är inte känt för att vara billigt.
Finns inte power eller elgiganten i närheten annars? De måste kunna hjälpa och lär ha bättre utbud.
Ja det har du rätt i! Umeå är en stor stad så det måste finnas elgiganten här nånstans :-D
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Det måste finnas allting i Umeå.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja! Det finns flera stora handelsområden. När mamma åker till Grekland kommer jag att ha bil så jag enkelt kan ta mig dit :smile:
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Elgiganten finns bredvid McDonald's på Västra Ersboda. Rusta ligger också där på kullen, och Bauhaus.
Richard
Administratör

Post by Richard »

memphis wrote: 17 Apr 2025, 15:25
wasp wrote: 17 Apr 2025, 13:15 Ett batteribyte till en av mina klockor. Samlar på dem och har fem st nu
Vad kostar ett batteribyte? Har en klocka själv som står stilla.
Har varit på Guldfynd direkt efter jag köpt klockor på loppis några gånger, o ett batteribyte kostar 100 kr. Dessvärre har de flesta klockorna inte heller funkat med nytt batteri, men då slapp jag betala. Men så gick jag dit med en guldklocka också, de sa att det skulle kosta 500 kr att byta batteri i den, då de måste till en urmakare till det. Hoppas de trodde att den också var ett loppisfynd...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Post Reply