Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Brukar gilla att titta på Youtube men nu orkar jag inte med det. Det blir för mycket intryck. Tv:n har också stått av idag. Viska är perfekt. Här är det lugnt och skönt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har ätit frukosten i sängen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Not much.
Har gått promenaderna. Även lagat korvstroganoff.
Har gått promenaderna. Även lagat korvstroganoff.
Funderade på om jag skulle ringa Apoteket och efterlysa min blodfettsmedicin som jag beställde 24 januari. Klämde ut lite tålamod till ur tuben och då kom SMS om att de packat varorna. Äntligen! Gjorde min dag.
Har lidit större delen av dagen. Det var nån timme i början på kvällen då jag mådde lite bättre, men nu är det tillbaka igen.
Förbereder mig för att lämna det sjunkande skeppet.
Hur tänker du memphis? Önskar dig att du får må bra.
Jag har barnvaktat idag. Och varit ute i regnet, för jag skulle hämta och lämna barnet. Annars när det regnar är jag sällan ute, jag tycker inte det regnar så mycket- eller så regnar det på andra tider än när jag är ute.
Jo jag tänker att jag måste ta tillbaka kontrollen över mitt digitala liv. Problemet är att både datorn och mobilen är infekterade, så jag kan inte göra några ändringar med dessa enheter, för det ser hackarna i realtid. Jag måste alltså först skaffa en ny mobil eller laptop. Vilket är en kostnadsfråga. Sen eftersom hackarna har kontroll över min epost försvårar det onlineköp Och här i byn finns ingen affär som säljer teknik. Så det är ett moment 22 tills jag får tag i en nu mobil.amandara wrote: ↑04 Feb 2022, 17:33Hur tänker du memphis? Önskar dig att du får må bra.
Jag har barnvaktat idag. Och varit ute i regnet, för jag skulle hämta och lämna barnet. Annars när det regnar är jag sällan ute, jag tycker inte det regnar så mycket- eller så regnar det på andra tider än när jag är ute.
Ja ok då förstår jag. Jag blev lite orolig dära, vad du menade med att lämna skutan. En del tar ju livet av sig vid psykisk ohälsa. Gott då att det inte var det du tänkte. Hackare och psykos är inte heller roligt och inte när de sammanfallermemphis wrote: ↑04 Feb 2022, 17:40Jo jag tänker att jag måste ta tillbaka kontrollen över mitt digitala liv. Problemet är att både datorn och mobilen är infekterade, så jag kan inte göra några ändringar med dessa enheter, för det ser hackarna i realtid. Jag måste alltså först skaffa en ny mobil eller laptop. Vilket är en kostnadsfråga. Sen eftersom hackarna har kontroll över min epost försvårar det onlineköp Och här i byn finns ingen affär som säljer teknik. Så det är ett moment 22 tills jag får tag i en nu mobil.amandara wrote: ↑04 Feb 2022, 17:33Hur tänker du memphis? Önskar dig att du får må bra.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Sovit bort dagen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Hackare och psykotisk är sämsta kombon. Kämpa Memphis 
Tvättat. Ska snart hämta upp tvätten.