mrsearlgrays ny videotråd ny kanal! <3
Moderator: Moderator 1
Re: mrsearlgrays ny videotråd ny video ute
När jag var i Australien så började jag tänka på engelska. Är la så det blir när man är i ett annat land lite längre tid.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
När jag var i Finland, började jag tala finlandssvenska.
Mor och far lägger till med det andra landets ord och grammatik. Asstörigt!!!
In a world where you can be anything, be kind.
Slutat se dina videos orkar inte med mer svärta
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Mrsearlgray,
Nu har jag sett din video om social ångest! Igenkänning de lux på den.
Det som hjälper mig på fullsatt buss m.m. är hörlurar (med musik) och solglasögon. Jag har också fobi för lukta illa. I perioder använder jag munskölj flera gånger per dag pga ångest. Jag har även fått tips på denna deodorant: https://lyko.com/sv/garnier/garnier-ult ... stop-50-ml men har inte provat den själv.
Nu har jag sett din video om social ångest! Igenkänning de lux på den.

Det som hjälper mig på fullsatt buss m.m. är hörlurar (med musik) och solglasögon. Jag har också fobi för lukta illa. I perioder använder jag munskölj flera gånger per dag pga ångest. Jag har även fått tips på denna deodorant: https://lyko.com/sv/garnier/garnier-ult ... stop-50-ml men har inte provat den själv.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
tack för tipsen krokus! åkte buss igår och det gick faktiskt bättre än förväntat :)Krokus wrote: ↑30 Aug 2023, 10:59 Mrsearlgray,
Nu har jag sett din video om social ångest! Igenkänning de lux på den.![]()
Jag gillar att åka buss. Snart ska jag till Ögon på det stora sjukhuset. Då får jag göra en längre bussresa. Då får jag se hur naturen har ändrat sig sedan i juni, då jag senast gjorde den resan.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
jo jag gillar också att åka buss egentligen det är bara ångesten som spökar som gör det stressande...
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: mrsearlgrays ny videotråd ny vlogg ute
Du är bra på filmredigering. Snygg front på video, upplysande behöver knappast se den för att veta att den går i positiv anda. That`s the spirit.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: mrsearlgrays ny videotråd ny vlogg ute
tack så mycket! :D