Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Vad gör du just nu?
Tycker att en del blir som vårdexperiment, oavsett vad man hittar så är det något fel. Det är som att dom aldrig duger oavsett vad dom gör.
-
- Guldmedlem
Vet inte, tanken var personalen men det kanske är vårdmottagaren?
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Jag är medveten om att jag inte har utbildning inom ämnet, mer än att det jag provade som andra före mig har blivit hjälpta av, det hjälpte mig också är idag fri från smärta i både höft och i ryggen som bonus. Något jag är medveten om är att vården säger att det inte går att bygga på utslitet brosk, de säger, det återbildas inte.
Inte vet jag mer än att jag gjorde som själverfarna gjort och blivit fria från smärta, det har jag också blivit samt utan smärta i ryggen som bonus. Det trots att det enligt Geta inte är brosk i ryggen. Men det jag vet är att jag är smärtfri, men kan bli "Trött" i ryggen.
Inte vet jag mer än att jag gjorde som själverfarna gjort och blivit fria från smärta, det har jag också blivit samt utan smärta i ryggen som bonus. Det trots att det enligt Geta inte är brosk i ryggen. Men det jag vet är att jag är smärtfri, men kan bli "Trött" i ryggen.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag har bra kontakt med fysioterapeuter, diabetessköterska och psykiater
och psykiatrisjuksköterska. Alla lyssnar på mig.
och psykiatrisjuksköterska. Alla lyssnar på mig.
Jag har nyligen påbörjat kvällens maratonsittning vid datorn. Har ätit en chokladkaka. 70% kakao i, eller vad det nu stod på den.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
har redigerat klart nu och ska äta middag snart
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har nyss varit och handlat och gått med vovven. Nu ska jag koppla av framför tv:n.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Sitter I soffan och det luktar gott för kuddarna är rena.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Äter smörgås med jordnötssmör plus saft
Ska äta ett äpple, roligare än så blir det inte här idag. Tittar på Grand designs. Såå stressande att sätta sig i en sådan sits, som paret hamnat i. Usch!
Har tittat på Fråga Doktorn om klimakteriet. De rekommenderade styrketräning
och hormoner.
och hormoner.