Har varit med på möten med AA gå till närmaste AA möte, du kan gå även om du druckit om du bara inte säger något under mötet och kan föra dig uppfostrat, grundarna satt vid bardisken och kom överens om att hjälpa varandra att sluta dricka de var inte dumma och visste vad de gjorde, köp deras 12 steg och gå på deras möten
Hade ju gjort ett blodtest vilket visade CDT värdet och det var förhöjt så först en utskällning av vårdcentral läkare sedan en utskällning av mottagningsläkaren och hotad med överläkare, min dåvarande sköterska sade att det var CDT värdet Googlade på det och såg att efter 6 eller om det var 8 veckor utan alkohol var värdena normala. 6 öl fick stå i kylen och mitt brygg som var färdigt blev grannen kåt på och sjukskrev sig och drack upp rubb och stubb, jag frågade sköterskan har det gått 8 veckor ännu? Åtminstone en månad 8 veckor? Ja, Jag tror det. Jag gick direkt till kylen tog en öl och drack den smakade inte ens gott, men den gick ned. Kunde slutat där och då
För någon månad sedan ville psykiatrin att jag skulle ta prover på labbet. Ett av proven visade att jag tagit ingen eller lite alkohol. Det gick att utläsa på provsvaren på 1177.