Vad står på schemat
Moderator: Moderator 1
Re: Vad står på schemat
Åh, låter jobbigt, Memphis! 
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det får vara lite hackigt när man pratar. Folk märker en annorlundahet, men så får det vara.
Jag hatar också fester, men tänk på att de känner inte dig, och om du vill vara tyst har du rätt till det.memphis wrote: ↑13 Aug 2022, 13:18 Kl 16 börjar festen. Den inleds med mojito. (Hur det stavas riktigt vet jag ej. )
Sen blir det buffémat.
Jag tycker redan att det är för mycket folk här, och värre kommer det att bli.
Jag kommer att bli tvungen att konversera vilket jag inte riktigt klarar tyvärr. Och när jag inte klarar det så skäms jag. Och när jag skäms så blir jag ännu tystare. Jag hade nästan glömt bort det men jag hatar fester.
Tack för pepp Swesanne! Det behöver jag!
Jag har bestämt mig för att hålla till i köket. Inte med minglet ute på verandan.
Jag har bestämt mig för att hålla till i köket. Inte med minglet ute på verandan.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Tror att jag har varit artig nog och hälsat på alla gäster. Nu känner jag mig dränerad.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Hur tar din syster det, memphis?
Min syster hanterar det bättre än jag. Det är inte helt otvunget men hon skrattar och pratar. När jag nyss lämnade festen besvarade hon komplimanger hon fick för sin klänning. Ett helt bord som tittade på henne och väntade på vad hon ska säga. Sådant som jag tycker är obehagligt verkar hon tycka hör till.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Kaffe med piller, verkar som folk trivs annars memphis.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Din klänning är finare.
Sova står på schemat
Idag ska jag hjälpa till i stallet. Antagligen mest städa, kanske måla om lite. Förhoppningsvis även bada hästar.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ska iväg och handla sedan träna