Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Köpte en andel på Topptipset oxå som är ikväll! Går den in så vinner jag tusenlappar - tror jag! Matcherna börjar runt 21:00 och klockan runt 23:00 så kanske jag har nån tusenlapp extra!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ska snart ha Enigma musik videos via projektor och bioduk på 100" - måste det bli lite mörkare först. Sen ska jag släppa loss - men tror inte jag kan det för neuroleptikan hämmar väl alla mina känslor... Sen har det väl med åldern oxå att göra - eller vad tror Ni?

Överväger att köpa en porrfilm eftersom jag har inte har det - "DET"... !
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Hade överdriven sexlust och var enormt kärlekstörstig när jag var ung! Idag föredrar jag öl före sex. Har ingen porrfilm men som sagt, överväger att köpa en - det kan väl inte vara så farligt. Mena lite minnesbilder från en normal porrfilm kan väl inte skada en/inte göra nåt - eller?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fan vad coolt - vann på roulett! Har nu dubbla andelar på Stryktipset i morgon av den anledning + Oddset för att jag vann... .
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Myser nu efter lite ljudproblem! Njuter av Enigma - som sänds via projektor till 100*" duk!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag garderade mig - om superspiken inte går in på Stryktipset i morgon så vinner jag på Oddset i stället när det gäller den matchen!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Många av Er borde oxå ha det som jag har det ikväll! Ni ska inte slava i systemet när Ni är allvarligt sjuka utan slicka Era så medans Ni kan istället... .
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag har pysslat och tagit hand om mig själv sen våren 1990 - och har inte varit självmordsbenägen sen 1980-talet!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ja, Ni läste rätt - jag har inte varit självmordsbenägen sen jag var barn. När jag var barn försökte jag ta livet av mig flera gånger men misslyckades. Våren 1990 fick jag kontakt med Aliens på telepatisk väg så på den vägen slutade jag att ha självmordstankar och självmordshandlingar.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Tror jag inte orkar dricka mer starköl ikväll för jag är trött - så jag säger God Natt!
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

God natt! Vi ses imorgon.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Min decibelvarnare varnade aldrig för högt ljud ikväll - så jag kan vara lugn.

Há det gott Fantasio!
Post Reply