Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Jag jobbar visserligen halvtid. Men det känns nästan outhärdligt ändå.
Kan relatera till det där.
Förstår dock inte vad vissa medlemmar gör av sina pengar. När jag levde på försörjningsstöd så hade jag pengar över varje månad. Pengarna räckte gott och väl. Är försörjningsstödet högre än sjukersättningen?
'cause the freak inside controls my mind
Under pandemin har pensionen räckt gott och väl.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Köpte nyss nytt schampo från Cocopanda. Denna gång blev det Wella Fusion. jag köpte fel förra gången för det var inte för torrt och skadat hår. Fick klåda i hårbotten och gav bort den till min pappas sambo. Det blev lite drygt 300kr i sjön med andra ord. 

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
mitt paket från lyko kommer idag och om jag har tur så kanske boken kommer också men annars kommer den nog imorgon
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- Hercules723
- Hafniummedlem
Det gör vi ju, men tyvärr strävar dem flesta efter annat. De som inte jobbar vill ha mera pengar och de som jobbar vill ha mera fritid. Fast det här har jag skrivit förr. Men det är ju så.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Har du gått på det här med dyra schampon.Hercules723 wrote: ↑19 Jan 2022, 09:52 Köpte nyss nytt schampo från Cocopanda. Denna gång blev det Wella Fusion. jag köpte fel förra gången för det var inte för torrt och skadat hår. Fick klåda i hårbotten och gav bort den till min pappas sambo. Det blev lite drygt 300kr i sjön med andra ord.![]()
- Hercules723
- Hafniummedlem
Hittar inget som funkar för mitt torra hår. Jag använde Wellaschampo förr som funkade men det slutade säljas. Nu testar jag Wella Fusion, tror det är samma som jag använde förr.. men som sagt Wella köptes upp av riskkapitalister. Och nu kostar en sådan flaska 120kr mot tidigare 15kr. Har testat många schampon i mina dar och alla utom den jag använde funkade inte för mitt hår.Geta wrote: ↑19 Jan 2022, 10:29Har du gått på det här med dyra schampon.Hercules723 wrote: ↑19 Jan 2022, 09:52 Köpte nyss nytt schampo från Cocopanda. Denna gång blev det Wella Fusion. jag köpte fel förra gången för det var inte för torrt och skadat hår. Fick klåda i hårbotten och gav bort den till min pappas sambo. Det blev lite drygt 300kr i sjön med andra ord.![]()