Vad står på schemat
Moderator: Moderator 1
Re: Vad står på schemat
Glömt dela dosett.... zzzz....
In a world where you can be anything, be kind.
Idol står på schemat.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Intervju med Maggan på TV
Äta morot. Eller yoghurt. Får se.
Min hund ska ut och kissa. Men på andra sidan stängslet befinner sig en dalmatiner. Får vänta lite.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Leta fram kläder för imorgon!
Borsta tänderna o sen släcka
Nu är det sängläge.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Gå och handla och skicka en bukett blommor till min kurator som fixat fondpengar åt mig, då hon tyvärr slutar i September pga nytt jobb, skrev på mejlen, min första tanke, nej vad synd, men gratis till nytt jobb. Måste på något sätt uttrycka min tacksamhet, det blir en bra bukett för 500 kr. Kunde ge henne pengar, men det säger hon nej till så lite symbolik vad hon betytt för mig. Jag hade redan innan mejlet från henne om att hon slutar, fixat pengar till en bukett av God man och varit i blomsteraffären, men hade då inte exakt adress till mottagningen, så kom mejlet och ännu större anledning till att skicka blommor. Gör det idag, så hon får dem i morgon. Pengarna har jag utvärkat från God Man för ändamålet och ligger i plånboken
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ska somna om och sova till ca 12.
Frukost