Jag erkänner...
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Jag erkänner...
Typisk kvinna som inte kan stå upp för sig själv!
Har fula tallrikar. Trasiga o ser smutsiga ut.
-
- Guldmedlem
Det är synd om dig :(
-
- Guldmedlem
Så här känner jag!

Jag har slutat ta tre sömnmediciner. 
Har sovit ändå. Tror en av dem orsakade panikattacken.
Propavan.
Har sovit ändå. Tror en av dem orsakade panikattacken.
Propavan.
Målningen är själens spegel
- Hercules723
- Hafniummedlem
Att jag gör samma som Steve Jobs, Mark Zuckerberg och George Luckas. Jag har samma par byxor(Dressmann) nästan varje dag. Har fyra par. Tröjor och skjortor varierar jag däremot. :)
Att jag aldrig ätit falafel.
-
- Guldmedlem
JAAA!! HAR du sett bilden när dom jämför en fattig med en rik persons kläder?Hercules723 wrote: ↑24 Mar 2022, 15:59 Att jag gör samma som Steve Jobs, Mark Zuckerberg och George Luckas. Jag har samma par byxor(Dressmann) nästan varje dag. Har fyra par. Tröjor och skjortor varierar jag däremot. :)
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
-
- Guldmedlem
Förövrigt är det posing om man kopierar en förebild som har andra förutsättningar än en själv..
Det är egentligen bara smart att lägga pengar på kläder som fungerar snarare än som ger ett "bra intryck"..
Tror nog att Bill Gates inte bryr sig om han har det senaste Dolce-Gabana när han kan köpa hela modevärlden om han ville..
Nått sånt.. Vi fattiglappar saknar naturligtvis pengar men vi kan nog inte förstå hur Bill Gates känner inför sin ekonomiska situation!
Det är egentligen bara smart att lägga pengar på kläder som fungerar snarare än som ger ett "bra intryck"..
Tror nog att Bill Gates inte bryr sig om han har det senaste Dolce-Gabana när han kan köpa hela modevärlden om han ville..
Nått sånt.. Vi fattiglappar saknar naturligtvis pengar men vi kan nog inte förstå hur Bill Gates känner inför sin ekonomiska situation!
Anders Tegnell hade kläder som såg ut att vara köpta på second hand
på sina dagliga rapporter om Coronan.
på sina dagliga rapporter om Coronan.
-
- Guldmedlem
Tanken är att man vill utstråla att man har det gott ställt och att folk som är fattigare lägger mer pengar på utstrålningen än att kläderna ska fylla sin funktion..