Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Det var värst - ser att jag spelade på Stryktipset för 800 kronor och Oddset 200 kronor som är idag - tänk, jag mindes inte detta sen igår. För jag lider av personlighetsförändringar när jag dricker alkohol så därför... .
Det skålar vi för! Ser oxå att jag har nästan tre portföljer med starköl kvar - hurra!
Det är djävla hokus pokus som jag är glad över. Men jag är inte glad om jag inte minns om jag har gjort nåt dåligt... .
Det blir Enigma musikvideos på 100" bioduk idag oxå för att höja mystiken i min tillvaro!
Jag har aldrig knarkat men jag har knarkat vitaminer och mineraler i mitt liv. Varför? Jo, för jag har aldrig varit frisk enlig psykiatrikern som jag hade och sen är jag rädd för att få cancer för jag röker cigaretter och dricker öl. Vitaminerna och mineralerna kanske förlänger mitt njutningsbara liv?
Men det kostar att knarka vitaminer och mineraler - runt tio tusen kronor per år. Vad blir det sen våren 1990 - ni som kan räkna?! Sen vill jag tillägga att jag har druckit en kanna med citron vatten sen 20 år tillbaka istället för läskedrycker.
En kanna citronvatten varje dag sen 20 år tillbaka som jag har druckit - vad kostar det Ni som kan räkna!
Ni fick försprång här i livet för Ni har en mjälte som jag inte har haft sen jag var 5 år gammal! Tog nog igen Er idag - eller?
Jo, jag har nog inhämtat Världen sen våren 1976 då jag låg långt efter Er i livet!
Var nog begåvad på ett sätt när jag var barn efter trafikolyckan men blev försummad och sen allvarligt psykisk sjuk. Är väl försummad än idag eftersom jag är gammal men det gör mig inget. Det människorna inte såg mig det såg Aliens därav rörde jag en komet/rymdsten.
Satans tinnitus/elektroniska/testbild - ljudet gör att jag måste dricka öl för att stå ut!