Dagens fail

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Dagens fail

Post by Geta »

Nissegossen,

Hur kommer det sig att du som är så ekonomisk, ofta står utan pengar?
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Betalar för God Man som ger mig veckolön aldrig hela löningen, har nu tusen kronor i veckan, vilket jag skall klara av en veckas utgifter på. Självklart är det medvetet att jag inte har tillgång till hela beloppet per månad, tusen kronor räcker inte till allt jag behöver per vecka.

På det betala för att jag har God Man, i månaden runt en tusenlapp

Summa sumarum det är snålt tilltaget, men det är medvetet, det finns pengar till utgifter när jag behöver
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Att jag inte kommit ut idag.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Safir
Lutetiummedlem

Post by Safir »

När jag hade cykel så hade jag aldrig punktering. Köpte den 1988 eller -89 och sålde den i början av 2000-talet. Då hade den aldrig haft punktering och hade samma däck som vid köpet. Har cyklat på krossat glas, is, snö, asfalt, stenar, grus.
Jag fattar inte hur den inte kunde få punka, speciellt när jag cyklade på krossat glas! :shock:
En Monark var det.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

försökte göra bananpannkakor, blev bara en röra av det hela...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Skulle vattna mina växter med näring. Men näringen hade blivit tjock och illaluktande. Vågade inte använda den.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag har misslyckats med att vara i balans. Haft känslorna all over the place. Bearbetat, ventilerat, tröskat och nu känner jag mig mer stadig på hand. Men det har inte varit en rolig dag, så kan man väl säga.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

amandara wrote: 11 Jun 2023, 16:41 Jag har misslyckats med att vara i balans. Haft känslorna all over the place. Bearbetat, ventilerat, tröskat och nu känner jag mig mer stadig på hand. Men det har inte varit en rolig dag, så kan man väl säga.
Hoppas du har en bättre dag idag. :D
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Nissegossen wrote: 12 Jun 2023, 11:39
amandara wrote: 11 Jun 2023, 16:41 Jag har misslyckats med att vara i balans. Haft känslorna all over the place. Bearbetat, ventilerat, tröskat och nu känner jag mig mer stadig på hand. Men det har inte varit en rolig dag, så kan man väl säga.
Hoppas du har en bättre dag idag. :D
Tack Nissegossen! Idag är en mycket bättre dag! Ibland behöver en som gräva ner sig i skiten för att komma ut ljusare på andra sidan tunneln.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Skulle kolla mitt saldo men då var det nåt fel på bank-appen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Safir
Lutetiummedlem

Post by Safir »

memphis wrote: 19 Jun 2023, 14:42 Skulle kolla mitt saldo men då var det nåt fel på bank-appen.
Testa logga in på webbsidan i stället.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Det löste sig när jag startade om mobilen.
Post Reply