Detta är jag glad över idag
Moderator: Moderator 1
Re: Detta är jag glad över idag
Ja det är hans första jobb
Säkert ett roligt och skiftande jobb din son fått. Roligt för han.
Att jag vaknat utsövd och att det är tyst här.
Väntar ett paket på Torsdag
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Att jag vaknat pigg. Vet inte om jag när jag träffar läkaren i oktober ska be om att få apodos. Har fördelat lite fel det är det här med rader fack under över det är samma system har lagt över och under dubbelt lagt en 25 mg quetiapin både Kl 20 och när jag går och lägger det har blivit 75 sammanlagt istället för 50 mg som det ska vara. Hade faktiskt varit rätt skönt att kunna koppla av den biten med att hålla reda på när det är dags att beställa medicin och överblick på att recept finns inlagda
Quetiapin är bra i lagom dos men inte utöver min kropps gräns för tolerans.
Skyldig är jag själv. Annars har jag vaknat upp till en dag med strålande våder och mjukt sinnelag kan inte bli mycket bättre start på dagen. Helnöjd. .
Quetiapin är bra i lagom dos men inte utöver min kropps gräns för tolerans.
Skyldig är jag själv. Annars har jag vaknat upp till en dag med strålande våder och mjukt sinnelag kan inte bli mycket bättre start på dagen. Helnöjd. .
Jag har inte fått tillbaka på skatten på flera år, trots att jag borde ha fått det. Men nu hittade jag pengarna på ett konto hos Skatteverket, det var bara inte registrerat nått utbetalningskonto. Nått som missats när jag fick börja sköta min ekonomi själv.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Jag och en vän spelade poker igår en turnering, vi blev utslagna 02:30. Det var drygt 3500 spelare och vi hamnade som nummer 8!! blygsam vinst 700 kr
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Att pengarna räcker till allt inom rimlighet.
Jo men det är en vinst och 700 kr är inte att förakta.