Paket!
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Paket!
Om några dagar kommer gesso, penslar och pannåer. :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Min brandbox är i Chicago
Chicago, Chicago är staden för mig. Chicago, Chicago där roar man sig.
Chicago, Chicago är staden för mig. Chicago, Chicago där roar man sig.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Igår kom lite läkemedel till Instabox. Men! När jag ställde in Gabapentin i köksskåpet stod där redan en kartong längst in. Den hade jag glömt. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Har tre beställningar från Temu 

Fick morgonpost från Temu...

Små flaskor till magiska drycker, pentagram i ”silver” och mässing, samt en brevsprättare.

Små flaskor till magiska drycker, pentagram i ”silver” och mässing, samt en brevsprättare.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
ser inte ut som att mitt paket från kreatima kommer fram idag som jag hade hoppats på... får vänta tills på måndag.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Hämtade paketet med jackorna idag. Men har inte öppnat det än. En blå skinnjacka är jag mest nyfiken på.
Jag satsar på jackor i år. Det är ju det man har som ytterplagg som de flesta ser. Man kan ha vad som helst på sig under. Ingen ser.
Jag satsar på jackor i år. Det är ju det man har som ytterplagg som de flesta ser. Man kan ha vad som helst på sig under. Ingen ser.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag kommer gå i mina pakistani och indiska kläder våren sommaren hösten. Jag börjar bli lite taliban hick 

Haha 

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Du får inte gå ut som Taliban.