Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Nej. Men ärligt - jag vill inte gå på beachen längre. I bikini och sån skit. Jag håller på att bli gammal, det är väl det. Min kropp är private zone.
Nästa beställning får vänta ett tag. Ska då köpa en Nintendo Switch 2. Måste tänka på mina utgifter även fast det finns bland annat fotbollströjor jag vill ha. Hearts, Jena och tyska landslagsdressen.
Jag ska returnera 2 paket.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag ska försöka sälja lite kläder på Selphy.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Imorgon kommer två paket från kreatima med målar saker! :D
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har en Miracast på gång som nog kommer i veckan.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag hittade ännu ett skinnjackefynd på Sellpy. Skulle bara titta lite vad det är för utbud och snubblade över en svart snygg skinnjacka till ett lämpligt pris på 269kr. Den ser ut att vara i nästan nyskick på bilderna. Men man vet ju inte second hand. Det är det som är lite av tjusningen. Det och själva jakten att hitta det man söker efter. Och så priset förstås. Man får inte en ny skinnjacka för 269kr i vanlig butik.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Kommer två paket från kreatima ikväll, lite pannåer, penslar, färg och oljefärgspapper.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Slog du till?memphis wrote: ↑10 Mar 2025, 04:29 Jag hittade ännu ett skinnjackefynd på Sellpy. Skulle bara titta lite vad det är för utbud och snubblade över en svart snygg skinnjacka till ett lämpligt pris på 269kr. Den ser ut att vara i nästan nyskick på bilderna. Men man vet ju inte second hand. Det är det som är lite av tjusningen. Det och själva jakten att hitta det man söker efter. Och så priset förstås. Man får inte en ny skinnjacka för 269kr i vanlig butik.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag har två paket att hämta ut idag