Vad står på schemat
Moderator: Moderator 1
Re: Vad står på schemat
Har gjort bort långpromenaden. Nu blir det slappa en stund. Funderar på att baka en sockerkaka, för jag är sugen på nåt sött.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Min mamma gick iväg för att köpa thaimat. Jag beställde en nr15, fast jag redan ätit middag. Bara för att det är gott.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Blir sängen snart. Ska bara släppa ut lilla gumman en gång till . Hon får gå själv ut på gräsmattan för det är staket runtomkring huset.
Hur går det med skendräktigheten? Hjälper medicinen?
Egentligen är allt bara på låtsas.
Ja Cosmos det verkar hjälpa! Hon har haft normal aptit idag och även druckit vatten som normalt. Det är jätteskönt!
Skönt att ha den möjligheten att kunna släppa ut hunden riskfritt.
Städning med hjälp av boendestöd.
Funderar på att åka till Taxinge slott idag. Hunden får följa med. 
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Vad kul Krokus! :)
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bara maten av idag, knappt jag har styrfart
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag ska bara sitta still och trycka vatten.
Vad är trycka vatten för något?