Akupunktur ska kunna fixa tinnitus.Utomjordingen wrote: ↑09 Apr 2022, 13:35 Satans tinnitus/elektroniska/testbild - ljudet gör att jag måste dricka öl för att stå ut!
Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Tror inte akupunktur hjälper eftersom det skriker inne i mitt huvud! Jag har nog inte vanlig tinnitus utan jag har skrik inne i mitt huvud.
Sen har jag hörselhallucinationer/ljudillusioner och musikhallucinationer ständigt sen våren 1990.
Hörselhallucinationer, ljudillusioner och musikhallucinationer varierar/skiftar beroende på mitt humör - tid och plats på jorden.
Mitt X-Y-Z koordination rubbades efter trafikolyckan så på den vägen är det - enklaste efterverknings förklaring till allt när det gäller mig!
Nä, nog om bitterhet för idag - ska vi inte försöka ha lite roligt resten av dagen och kvällen? Jag har ju faktiskt starköl hemma - borde jag inte vara glad då? Jo!
Snart börjar tipset, då blir det ännu roligare! Om jag får 13 ikväll - så får jag väl bjuda någon på fylla eller middag.
Vet inte varför - men jag vill lyssna på mitt X favoritlåt som även var psykevårdare där jag var tvångsinlagd, nåt komiskt över det eftersom vi var nyförälskade:
https://www.youtube.com/watch?v=_BRv9wGf5pk
https://www.youtube.com/watch?v=_BRv9wGf5pk
Det var som om mitt X fick Power för att hon var ihop med mig men inte sen efter två år då vi gjorde slut.
Vi lägger ner här och nu om mitt X jag fattar henne inte! Vi kunde knullat år ut och år in utan att få barn men det vill hon inte utan hon sökte sig till någon annan som oxå ville ha barn. De fick barn och har skilt sig sen länge tillbaka i tiden. Var det bra gjort utav henne?
Man hör ju kvinnor runt 40 år att dom ångra att dom fick barn! Min mamma var en av dom. Fy fan säger jag bara... .
Åkte du på Manchester United matchen?