Löning ...
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Löning ...

vad är svaret på gåtan löning?
-
- Guldmedlem
Tror det är att vi människor är tvungna att jobba och att de flesta inte skulle jobba så mycket som dom gör idag om inget tvingade dom..
Vilket är det tydligaste tecknet på att man har mycket pengar?
Vilket är det tydligaste tecknet på att man har mycket pengar?
Undrar om 6 timmar skulle fungera istället som heltid? Låter bra tycker jag.
Löning kl. 24 i natt. Swish!!!
Löning kl. 24 i natt. Swish!!!

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- Guldmedlem
Så länge det finns arbete att göra kommer det alltid behöva fler arbetstimmar.. Större styrka eller fler arbetstimmar per dygn?
Jo minskar de arbetstimmar, behöver de anställa fler.Klankedinken wrote: ↑26 Jul 2021, 11:59 Så länge det finns arbete att göra kommer det alltid behöva fler arbetstimmar.. Större styrka eller fler arbetstimmar per dygn?
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
har inte fått min sjukersättning/sjukpenning som jag skulle fått idag, har mejlat försäkringskassan och får se vad det är som strular...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har du sjukersättning eller sjukpenning? Det är inte samma sak. Hoppas det löser sig.mrsearlgray wrote: ↑26 Jul 2021, 12:21 har inte fått min sjukersättning/sjukpenning som jag skulle fått idag, har mejlat försäkringskassan och får se vad det är som strular...
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
det är det jag inte kommer ihåg, men det är något av det, den ska komma på den 25:e iallafall så den borde ju ha kommit i fredags eller idag...Zoidar wrote: ↑26 Jul 2021, 12:44Har du sjukersättning eller sjukpenning? Det är inte samma sak. Hoppas det löser sig.mrsearlgray wrote: ↑26 Jul 2021, 12:21 har inte fått min sjukersättning/sjukpenning som jag skulle fått idag, har mejlat försäkringskassan och får se vad det är som strular...
Ja visst gör det ont när knoppar brister