Detta är jag glad över idag
Moderator: Moderator 1
Re: Detta är jag glad över idag
Fint uttryckt inwatto inre sol. Har också en inre sol som kan fylla mig till breddgraden och det är en härlig känsla när man känner kärlekens ljus omsluta dig fylla dig ge dig kraft att fortsätta på livets stig nånstans inom tror jag att det är kärleken från Gud allt det vackra du har runtom dig de små små intrycken som tillsammans blir till något större en garanti för att det fortsätter att finnas för dig och för alla och den solen har en förmåga att överskugga dagar med moln och smärta få dig att inte sluta tro på en öppning till frid.
Att det är så mycket skidåkning och skidskytten att titta på idag
Fått flyga lite igen, viktigt att hålla igång spakvanan så man inte tappar flygtrim inför nåsta år
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Tror min far är bänkad framför tvn med
/Dave
Att jag har en jättetvätt gjord igår. 'Ledig' idag.
Att julen närmar sig.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Att jag är ledig från jobbet i morgon. Ska på läkarbesök.
Hon som bodde i lägenheten hade lite trist inredning. Det tog ner intrycket, tror jag. Om jag försöker föreställa mig hur lägenheten skulle bli med mina möbler och grejer så känns det mer positivt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Glad att jagcm har ett varmt hem att vara i nu när det är så kallt. Inte lätt att vara hemlös nånsin, men särskilt svårt så här kalla dagar och nätter.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen