Alkohol
Moderator: Moderator 1
Re: Alkohol
Idag har jag druckit upp min sista starköl. Kände att jag ville ha något mer att dricka efter att läskflaskan var tömd. Den smakade bra trots att den var extrastark.
Köper nog några Carlsberg Sort Gold idag. Det är 33 cl burkar. Lagom för mig.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Köpte lite öl och cider idag. Bra att ha nu när det är helg. Hat även köpt chips, så jag har tilltugg.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag har fortfarande inte druckit av ölen jag köpte igår. Tar kanske ett par lite senare. Är inte så värst sugen på öl.
Idag blir det bara två 2,8:or, Emdbräu. Billigaste jag känner till. Inte bra vid diabetes, men lite måste man väl få unna sig. Livet vore en smula torftigt utan alkohol, folköl inräknat. Får se om jag tar någon starkis imorgon.
Det blir kanske några cider
Jag drack en 2,8:a eller om det var en 3,5:a hos min kompis. Blir väl att gå på starkölen strax.
Tar mig dagens första bärs. Skål på er! :)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vill dricka cider men har inga, har bara sprit och vin...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Okej. Det ger ju effekt i alla fall 

Drack aldrig cider igår så har några stycken
Jag har nu öppnat dagens första starköl. Den smakar bra. Jag tycker inte att jag dricker så mycket egentligen.