Alkohol
Moderator: Moderator 1
Re: Alkohol
Jag har varit nykter i 50 dagar. Det blev lite fylla nu.. Snedsteg, whatever. Jag tände på folkölen och gick till bolaget, shit happens.
"Sing halleluja"
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Har en halv flaska blaskigt vin. Lockar inte just nu.
Jag har en starköl och några 2,8:or i kylskåpet.
Tar kvällens första bärs nu. Skål på er! 

Idag blev det en liten öl, 33 centiliter. Jag funderar på att köpa sex till åtta öl på Systembolaget imorgon. Lite starkt livar alltid upp. Det var länge sedan jag blev full, men det är inget mål i sig, jag vill åt lugnet lite promille i blodet ger.
Dricker en Norrlands djup. Den är god. Men det blir bara en. En fylla på tre månader nu. Kan säga att jag mår mycket bättre mentalt.
Fint Zoegas! Bra jobbat!
Låter ju topp!

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Hörde en rolig sak idag:
Don't overdo it on the booze cruise.

Don't overdo it on the booze cruise.