Vad är du sugen på tråden!
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är du sugen på tråden!
Enda som chockar mig lite är folk som tatuerar texter i ansiktet. Ja, ansiktstatueringar överhuvudtaget sticker ut.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Som Skarakannibalen som det ska göras film på i USA nu- true crime.
Det finns en riktigt otäck sekt på internet. Ett par mord här i Sverige kan kopplas till sekten, som är ett sadistiskt nätverk. Herregud, stoppa detta i stället för sexköp på nätet! Prioritera inte fel.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Sugen på Magnum-glass!
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Nej. De hade såna med men kosta 10 kronor mer. Dessa sitter det fortfarande grön blast på, 2 för 25.
Maaaat. Ska äta tidig lunch idag. Vaknade ju innan klockan 05.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Pizza. En Hawaii med vitlökssås.
Inget särskilt. Käkade smarrig korvgryta till lunch, det blir god middag och jag har massa godsaker i skåpen. Åt upp den sista asken jordgubbar idag - de andra två askarna har iofs min systerdotter ätit upp :) . Kul att få bjuda på godsaker! Och nyttigt är det med jordgubbar oxå.
Jag vill måla i mitt kök. Det är någon idiot (tidigare hyresgäst) som har satt julklappspapper på flera av hyllplanen i skåpen. Ser förjävligt ut, haha.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.