Allt inom skönhet

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Klankedinken
Guldmedlem

Re: Allt inom skönhet

Post by Klankedinken »

Skulle jag träffa en tjej och stå där utan att ha rakat pungen... Skulle det vara en miss?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Nej klankedinken du kan låta pungen vara naturell, men du måste jobba på hur man uppvaktar en kvinna. Det är inga konstigheter, vara intresserad av vad hon har att säga, bjuda ut henne på lokal, ge henne en liten present kanske, hålla upp dörren. Det är spelet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

memphis wrote: 21 Nov 2021, 16:39 Nej klankedinken du kan låta pungen vara naturell, men du måste jobba på hur man uppvaktar en kvinna. Det är inga konstigheter, vara intresserad av vad hon har att säga, bjuda ut henne på lokal, ge henne en liten present kanske, hålla upp dörren. Det är spelet.
Det där vet jag om. Tror problemet är att jag ???. Har försökt starta relationer men det funkar aldrig.. En tjej ville att jag skulle dyka upp utanför hennes hus i kostym med blommor och sedan gå ut och äta. Jag grämde mig över det och när tiden hade gått så tappade vi intresse för varann. Vi var bägge väldigt sjuka. Det är som att det inte är någon mening med romans när man är sjuk. Åtminstone hade jag inte viljan att göra det då!
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Det var en igår som berömde mitt hår, att det var fint och ofrissigt. Jag sa att jag använder en kräm mot friss.

Image
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Vad roligt att få en komplimang Krokus! Jag använder också stylingprodukter för att håret inte ska bli frissigt. Både kräm och hårolja.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Memphis,

Jodå, det är kul! Till och med frisören kommenterade mitt hår sist, att vad jag än gör med hårvårdsrutinen så är det rätt! Känns bra! 😃
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

Krokus wrote: 21 Nov 2021, 16:54 Det var en igår som berömde mitt hår, att det var fint och ofrissigt. Jag sa att jag använder en kräm mot friss.

Image
Sug åt dig! Häääärligt med en komplimang!!
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Min mamma undrade sist vi sågs om jag gjort nånting särskilt med håret, för det var glansigt sa hon. Jag sade nej, inget särskilt. Men jag gör mer än hon gör med håret. Hon bara tvättar håret med schampo och låter det självtorka. Jag använder mycket bra produkter och fönar håret ungefär varannan gång jag tvättar det.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Det står i Bibeln att här du fastar smörj in ditt huvud med olja så ingen ser att du fastar.

På den tiden jag hade sexsiffriga tal på bankkontot fick jag höra du glänser, kanske, men bara kanske att mitt huvud glänste
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Det var inte pengarna som fick dig att lysa, Nissegossen. Har ju sett bild på dig som ung och du såg väldigt bra ut. Det vet du nog själv också.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Jag fick också en komplimang för håret av min syster i veckan.
Tvättar det bara med billigt schampo och blåser det varannan dag.
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

Geta wrote: 21 Nov 2021, 20:20 Jag fick också en komplimang för håret av min syster i veckan.
Tvättar det bara med billigt schampo och blåser det varannan dag.
Härligt, tänk vad glad man blir av några ord😁
Post Reply