Mötesplats Sardin

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Mötesplats Sardin

Post by Geta »

Fantasio wrote: 30 Mar 2025, 19:37 Jag tänker mer på att om man hittar en sittplats får man ha rollatorn i gången.
Här finns det ett tomt utrymme i bussen, där det går att ställa barnvagnar och rollatorer och också rullstolar.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Idag tog jag taxi till apoteket. Gick därifrån till mötesplatsen med visst besvär. Satte mig på en trottoarkant bland annat. Tog en taxi hem med en otrevlig taxichaffis som pratade i telefonen på sitt modersmål. Det blev några partier Yatzy och en toast i kaféet.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Kan du börja med Akineton idag, Fantasio?
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag skulle tro det. Har inte kollat påsarna jag hämtade idag.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Spännande hur du reagerar på Akineton. Nissegossen älskar Akineton.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Idag var jag på mötesplatsen efter en kortare tids frånvaro. Jag spelade några partier Yatzy. Hade tänkt ringa taxi när jag skulle hem strax innan fyra, men fick skjuts hem av en kvinna i personalen. Det var fasligt snällt av henne. Rökte i vanlig ordning alldeles för mycket. Nu planerar jag på att vara tillbaka på onsdag, då det är korvgrillning. Ska bara komma ihåg att ställa in boendestödet den dagen.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Äsch, jag kom aldrig iväg till mötesplatsen idag. Jag missade alltså korvgrillningen med gratis korv med bröd och en tetra Festis. Jag var lite trött och ville inte chansa med tanke på ryggen.
Post Reply