Tråden om snus
Moderator: Moderator 1
Re: Tråden om snus
Tjejer ska inte snusa, det är äckligt.
Då är det minsann lika äckligt att du snusar själv Zoegas, snusa själv men tycka det är äckligt att prillan ligger under läppen på en tjej det är cyniskt. Kvinnor är inte bara till för att vara ett yttre attribut för en man och hans skeva kvinnobild.
Snus som rinner ner på tänderna ser förjävligt ut. Blä.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag har fått för mig att det är rätt många kvinnor som snusar. De brukar köra med vita dosor, vad det nu kan vara för märken. En prilla syns inte så mycket, tycker jag.
Det är fräschare att snusa än att lukta cigarettrök.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jaha. Fast jag gillar inte cigarr. Jag vill ta halsbloss när jag röker. Men jag röker inte längre inte nånting.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Är det jag som inbillar mig, eller blir det surt i munnen efter ett bra tag med en prilla inne? Jag gör inte av med så många prilor om dagen, då jag tyvärr även röker. Skulle tro att en dosa räcker i en fem, sex dar. Rätt bra då!
Jag handla på snusbolaget. 2 stockar, en Kronan och en Knox. Jag fick köpa till tre extra dosor för 15 kronor stycket. Gratis frakt, Instabox. Det blir inte smidigare och billigare. Jag ska sluta använda tobaksaffären även om jag tycker man kan stödja återförsäljare.
Jag brukar säga en General White, med emfas,zoegas wrote: ↑03 Sep 2022, 11:02 Jag handla på snusbolaget. 2 stockar, en Kronan och en Knox. Jag fick köpa till tre extra dosor för 15 kronor stycket. Gratis frakt, Instabox. Det blir inte smidigare och billigare. Jag ska sluta använda tobaksaffären även om jag tycker man kan stödja återförsäljare.
Att det är den som man ämnat de. Då blir dem per premiss så
pass nytra, De i moment 22....
Jag försökte mej på pulver snus, Men det är som dansa
tango i las vegas med en apa. Vet inte om det finns såna behållare,
som slussar vidare snusen så att det blir en bra boll.
Är der något trix egentligen som man kan te Sej till.
Jag har mest fallerat. (Ngt kolossal)...
Ja det finns. Den kallas prismaster.björk wrote: ↑03 Sep 2022, 11:20Jag brukar säga en General White, med emfas,zoegas wrote: ↑03 Sep 2022, 11:02 Jag handla på snusbolaget. 2 stockar, en Kronan och en Knox. Jag fick köpa till tre extra dosor för 15 kronor stycket. Gratis frakt, Instabox. Det blir inte smidigare och billigare. Jag ska sluta använda tobaksaffären även om jag tycker man kan stödja återförsäljare.
Att det är den som man ämnat de. Då blir dem per premiss så
pass nytra, De i moment 22....
Jag försökte mej på pulver snus, Men det är som dansa
tango i las vegas med en apa. Vet inte om det finns såna behållare,
som slussar vidare snusen så att det blir en bra boll.
Är der något trix egentligen som man kan te Sej till.
Jag har mest fallerat. (Ngt kolossal)...
https://www.snusbolaget.se/other/prismaster
Pröva istället snussidan, oerhört prisvärda, ingen frakt kostnad tillkommer, snabb leverans