Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: Mena, fara och flänga... .
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen när det gäller min mamma så hade hon noll koll på mig under hela min uppväxt. De flesta som vet om min mamma tycker nog att det är någonting fel på henne. Om det är någon som kan trigga igång min psykos så är det min mamma för hon är elak/ond människa. Jag kan inte träffa henne och vill aldrig träffa henne någon mer gång för jag är rädd att jag ska spåra ur då och hamna på rätts psyk av den anledning. Det är över 12 år sen jag träffade henne - det har väl räddat mig... .
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

När det gäller min riktiga pappa så har jag ingen aning alls vem han och hans sida av släkten är? Idag kan det kvitta vem han och hans släkt är... .
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Delar av min mammas sida av släkten var med och hjälpte till att jag skulle bli tvångsinlagd/tvångsmedicinerad våren 1990 så de kan fet glömma. På vilket sätt då - ja tillexempel, jag lär varken gå på min mammas eller släktens begravningar om de skulle dö före mig.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Tack vare att jag rörde en komet så har jag inte hämnats för att få upprättelse på riktigt utan det har istället blivit till en vanföreställning som kanske inte är en vanföreställning utan är på riktigt - om Ni förstår vad jag menar? Jag vet ju trots allt när stenen kommer mot jorden och att stenen är min så på den vägen får jag hämnd och upprättelse fast mer på ett andligt plan. Det blev antagligen så för jag förträngde mitt eget självmord så det blev till slut en motsatt effekt istället... .
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ja, så är det när man inte vet vad som är på riktigt utan allting är som science fiction - fast på riktigt!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

På ett sätt när jag tänker efter så blev jag totalt lurad hela 1970-1980 talet då när jag var barn. Vilket bortkastad tid det var - hela barndomen gick till spillo/till ingen nytta. Sen under 1990-talet efter behandlingshemmet blev det mycket bättre när jag kunde tillgodose mina enorma behov. Under hela 2000-talet gick jag på skuldfällan men gick inte på allt det andra som andra tog på sig som att skaffa barn och sånt. Hela 2010-talet gick till att beta av min skuld på över ½ miljon kronor. Först under 2020-talet kan man väl säga att jag har landat och idag har väl över 90 % stora skulder i min generation vilket jag inte har - ha, ha, ha!

Är det min tur nu att sparka på alla som ligger?
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Sparka på..
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sparka på dig? Nä, det behöver jag egentligen inte för det gör systemet åt en.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen gör min komet/rymd sten oxå åt en - tror det räcker...

https://www.youtube.com/watch?v=ayweg4axTKc

Som vanligt har man Keno och Eurojackpot ikväll.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Image

Visst är lastbilen fin eller vad tycker Ni? Den var en liknande sådan här lastbil som körde på mig år 1976 år gammal för att min styvpappa ville leka boll med mig.

Annars, har lastbilen i min bokhylla som fint minne!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nä, jag dricker öl idag därav felskrivningar och sjuka humor- ber om ursäkt!

Ni får sova så gott i natt då! Ses en annan dag... .
Post Reply