Vad står på schemat

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Re: Vad står på schemat

Post by Nissegossen »

Hemtjänsten är här nu hinner ingen lunch, ger mig iväg och tar ut pengar, handlar på tre ställen. innan jag tar mig hem och äter tidig middag.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

NU jävlar ska jag dammsuga. Nu jävlar ska jag DAMMSUGA. Nu jävlar SKA jag dammsuga. Nu händer det
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Har en självgående dammsugare här, hon stängde av den nu. Nu är det avtorkning av golv, nästa
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag hade hjälp av boendestöd med att dammsuga, för ett antal år sedan. Jo jag avskyr att dammsuga. Men jag gör det ändå - då och då. Nu är det gjort för den här gången och jag kan softa på i ett par veckor - innan dammtussarna anfaller mig igen. Känns alltid gött efteråt och det tar egentligen inte så lång tid. Det är bara bökigt med allting som står på golvet - och är ivägen.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ska parkera om bilen lite senare. Men nu närmast är det dags för hundpromenad.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag torka mitt golv igår. Trallar omkring barfota. Så skönt att få det gjort.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

bostöds idag
In a world where you can be anything, be kind.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

amandara wrote: 26 Sep 2022, 11:06 NU jävlar ska jag dammsuga. Nu jävlar ska jag DAMMSUGA. Nu jävlar SKA jag dammsuga. Nu händer det
Fäller din hund?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Krokus wrote: 26 Sep 2022, 15:17
amandara wrote: 26 Sep 2022, 11:06 NU jävlar ska jag dammsuga. Nu jävlar ska jag DAMMSUGA. Nu jävlar SKA jag dammsuga. Nu händer det
Fäller din hund?
Nej min hund fäller inte, tack och lov. Jag bara avskyr att dammsuga så det blir inte så ofta. Dammsugaranden kommer sällan över mig om man säger så. Lagottos, som min hund är, fäller inte - istället får man klippa pälsen med jämna mellanrum.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

Middag
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Beställt paket på apotek som ska komma idag
In a world where you can be anything, be kind.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag har också lagt en apoteksbeställning. Lite smått och gott. Bla en ny sorts tandborste till hund. Min hund vill absolut inte få tänderna borstade. Detta är en tandborste av mikrofibertyg som är som en vante. Till mig själv köpte jag hudvård och två olika tandkrämer. En med kol som ska göra tänderna vita och en mot torr mun.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Post Reply