Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Har kommit hem för 1,5 timme sen. Skönt att vara hemma igen! Har hunnit gå en promenad duschat och ätit middag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
hemma igen, har varit hos min moster hela dagen vilket har varit väldigt trevligt :) vi är ganska lika :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Letar efter min nya keps, hittar den inte.
Sitter I soffan och grejar med mobilen. Det är kallt ute och det känns kallt i lägenheten med. Men jag har det bra här i min lägenhet. Värre är kylan för mamma eftersom rören frysta sönder har värmesystemet gått sönder i köket. Det har nog bildats en ispropp och hon får inte tag i nån rörmokare som jobbar i mellandagarna. Jag tipsade henne om en rörmokare som brukade komma till huset jag hyrde. Jag hoppas att det löser sig för henne.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Så är det med gamla hus, alltid någonting …
Ja precis...Min mamma är så trött på att saker går sönder. Hon vill ju sälja.
Ja, jag förstår henne. Mitt hus är från 1850. Det gäller att underhålla det. Tänker på om mitt tak behöver läggas om… usch
Hyr du eller är det ditt hus, swesanne?
Äter chips och dricker öl. Jag som skulle sluta äta chips. Men jag tar mycket mindre portioner chips nu i alla fall. Alltid nåt.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Äter pizzasallad och slösurfar..
Kaffe kaffetåren ska vi ha!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34