Tråkigt att höra!Nissegossen wrote: ↑28 Dec 2021, 13:34 Har precis kommit hem. Kom till mitt ex hus ringde på porttelefonen hon sade, när jag sade vem jag var. Dig släpper jag inte in. Hemtjänsten kommer snart. Försökte förmedla att jag kom med mat en mobil och pengar till henne, varpå hon klickade bort mig. Är inte arg, känner bara sorg och dit ut, aldrig mer. För att belysa gick jag av 2 gånger för att kissa.
Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Dricker en öl och funderar på framtiden …
Jag måste verkligen ta tag i saker, men att det ska vara så svårt.
Jag måste verkligen ta tag i saker, men att det ska vara så svårt.
Jag med. Men jag har krympt ner mitt liv till ett minimum. Då går det. Att jobba på saker. När man har all sin uppbådbara energi till det man vill.
Man får inte ha för höga förväntningar utan jobba med att dammsuga granens barrande på en dag. Och fysa.
Jag skulle vilja leva mer minimalistiskt, då skulle jag nog må bättre.
Man kan inte spänna över för vida områden med sin (nedsatta) energi.
Hur är ditt liv?
Stökigt känns det som för mitt rum är stökigt.
Aha ok. Hur är det i vidare perspektiv? Ett stökigt rum är jobbigt. Jag rekommenderar dig att gå igenom saker och slänga om det är något du inte behöver tex lästa böcker.
Ja slänga saker är alltid bra för att få det mer minimalistiskt.
Jag sköter mitt liv om man ser till hur här ser ut. Jag har inte saker framme och jag städar och tvättar. Men det är mitt liv.. känns som jag står på paus. Känner ingen glädje, bara lever på. Men den där kraften jag hade förr är bara ett minne blott. Snyft..