Låter väldigt bra. Får nog vänta några år till jag når tillräckligt med köpoäng.
Vill flytta tillbaka till etta
Moderator: Moderator 1
Re: Vill flytta tillbaka till etta
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Miika,
Hur hög hyra är det på din nya lägenhet?
Hur hög hyra är det på din nya lägenhet?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det är väl så att era inkomster räknas ihop när man beräknar bostadstillägget. Har Conny också sjukersättning? Om jag skulle bo med någon med normal lön får jag nästan inget alls om något i bostadstillägg.
Har du räknat här:
https://www.forsakringskassan.se/privat ... stillagg#/
Last edited by Zoidar on 02 Apr 2022, 08:45, edited 2 times in total.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Conny har också sjukersättning
Fast vi flyttar inte ihop än, flyttar själv först
Richard wrote: ↑02 Apr 2022, 06:26Det måste vara bilintresserade Muhammed, han som gillar att gaza o mekka...Klankedinken wrote: ↑02 Apr 2022, 06:13 Jag bor mitt i gaza och hör explosioner hela nätterna när jag ska sova?
Fel tråd?
Ja, jag kanske drömde!

Egentligen är allt bara på låtsas.
Hade velat flytta i morgon, men det blir först nästa helg
Jag betalar 6 085 kr i månaden för mina 54 kvadrat. Min förra granne brukade ha fest, så jag bjöd in mig själv en gång o blev sedan inbjuden till kommande fester. Det är en etta o jag undrade om han ville byta, men det ville han inte.
Sen ville hyresvärden ha ut mig för det där jag gjorde (egentligen hade jag ju inte gjort nånting!), så att jag fick gå till domstolen för att bo kvar, o hyresvärden fick notan för rättegången. Så de är alltid arga om jag t.ex. vill ha nytt kylskåp. Mitt kylskåp har varit trasigt i runt 5 år, så jag lever utan kyl (men har en frys), för jag vågar inte ringa dom o be om ett nytt. Fick ett nytt 2010 o det är det som gått sönder... Men ska se om jag kanske kan köpa ett privat!?
Sen ville hyresvärden ha ut mig för det där jag gjorde (egentligen hade jag ju inte gjort nånting!), så att jag fick gå till domstolen för att bo kvar, o hyresvärden fick notan för rättegången. Så de är alltid arga om jag t.ex. vill ha nytt kylskåp. Mitt kylskåp har varit trasigt i runt 5 år, så jag lever utan kyl (men har en frys), för jag vågar inte ringa dom o be om ett nytt. Fick ett nytt 2010 o det är det som gått sönder... Men ska se om jag kanske kan köpa ett privat!?
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/