Då är det nog inte så dyrt iaf.
Tatueringar
Moderator: Moderator 1
Re: Tatueringar
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nej det är nog ekonomiskt möjligt. Men det är väldigt smärtsamt. Så det gör att jag inte forskat så mycket i det. Däremot har jag funderat på att täcka tatueringen med en annan tatuering. Har inget minne av att tatuering är särskilt smärtsamt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jaha! Är den liten kanske du kan stå ut med smärtan.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja kanske :)
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag tycker om de tatueringar jag har. Två tillkomna i psykos - men jag var ändå vettig nog att göra bra tatueringar! Jag ångrar dem inte. Den tredje fick jag av alla i familjen i 50års födelsedagspresent. Så där har jag även familjen med mig. Men jag tror inte att jag ska göra fler tatueringar, men man vet aldrig.
Tatueringar
Jag vet att tatueringar har diskuterats här vid mer än ett tillfälle, men jag hittar ingen tråd om det, så då skapar jag en. Det är bara för admin att sammanfoga trådarna. Saken är den att jag efter cirka 30 års tid åter blivit sugen på en tatuering. Jag vill ha den på ovansidan av höger underarm. Motivet ska vara en rymdfarkost med en stråle som sträcker sig ned mot jordytan, med en alien gray ståendes i dess sken. Har ett gap på överarmen ned till underarmen där jag tänker mig att tatuera in Saturnus, komplett med ring runt den. Vad har du för tatueringar? Har du inga, men kanske vill ha en eller två?
- Moderator 1
- Aluminiummedlem
Jag slog ihop Fantasios tråd med den tidigare tråden om tatueringar. Använd gärna sökfunktionen för att se om ett ämne finns.
/Mod1
/Mod1
Oj då, sorry. Jag sökte bara i Allmän diskussion. Istället för Saturnus vill jag nog ha en galax. En spiralformad galax. Går tatueringen att göra i bara svart? Jag tänker mig att i så fall låta alienfiguren ha röda ögon.
Jag postade denna till dig på Facebook, klart du ska ha den...Fantasio wrote: ↑23 Jun 2024, 00:05 Jag vet att tatueringar har diskuterats här vid mer än ett tillfälle, men jag hittar ingen tråd om det, så då skapar jag en. Det är bara för admin att sammanfoga trådarna. Saken är den att jag efter cirka 30 års tid åter blivit sugen på en tatuering. Jag vill ha den på ovansidan av höger underarm. Motivet ska vara en rymdfarkost med en stråle som sträcker sig ned mot jordytan, med en alien gray ståendes i dess sken. Har ett gap på överarmen ned till underarmen där jag tänker mig att tatuera in Saturnus, komplett med ring runt den. Vad har du för tatueringar? Har du inga, men kanske vill ha en eller två?

Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Mina två. Noaks ark duva samma som mamma!
In a world where you can be anything, be kind.
Borde gå! Finns en tatueringsstil som kallas black work. Du skulle kunna bildgoogla på det.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.