Julklappar
Moderator: Moderator 1
Re: Julklappar
Bra idé Nisse! Klart att Fantasios syster ska ha något fint!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Köp en klocka till henne
Det blev ett par fingervantar. Jag köpte en gul mugg och ett par fodrade stickade fingervantar. Min son fick säga vad som var bäst, vad han helst skulle vilja ha. Det blev fingervantarna.Nissegossen wrote: ↑06 Dec 2023, 10:12 Du får berätta vad du köpte 30 kr är inte mycket i dessa tider
Last edited by Koi on 06 Dec 2023, 20:52, edited 1 time in total.
Målningen är själens spegel
Köpte även julklapp till en vän som brukar ställa upp som kattvakt. Hon ska få ett pennställ med tre oliks fack. Hennes pennor ligger huller om buller och de flesta i en skål.
Okej, jag vet att min syster gjort sig förtjänt av en julklapp. Några Trisslotter eller kanske ett presentkort på Hennes och Mauritz.
Min bror och hans tjej ville eventuellt vara med på en moccamaster.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Oroar mig för julklapparna som jag inte köpt. Jobbigt är också att det är oklart för mig vilka som förväntar sig en present från mig. Måste ringa min storebror och min syster imorgon och prata med dem om julklappar. Jag vill egentligen bara köpa till dem som jag träffar på jul. Min syster kommer inte hem till jul i år.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Futtit Fantasio, jag menade verkligen att det skulle vara något med bestående värde i, köp en ring hos en juvelerare eller ett armband eller ett halsband i guld eller silver, kanske en ring med en sten, en äkta diamant eller något annat exklusivt om du nu har råd. Du köpte en klocka till dig själv, är det så att du inte har några pengar längre, då kan jag tänka mig att gå ned i värde, men hon är som sagt var värd något dyrbart.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Håller med. Trisslotter är trist och lite för snålt. Ett presentkort låter bättre. På minst 1000kr, så hon får nåt för pengarna.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Mina grabbar får ett kit med ”lukta gott” med duschtvål, deodorant och nåt mer. Det var nån hudkräm och body mud till ena som är väldigt mån om att vara ren och så. Han kan duscha/bada i en timma. Den andra får väldigt milda dofter. Han har känslig hud och allting kliar. Blev bättre efter att jag sa han ska tvätta sig med duscholja. Får de om han tål detta. Minns inte märket. Stod nånting med 300.
Hittade en julklapp till lillebrorsan. Köpte en transparent fotoram i akryl. Snygg ram, och han fotograferar väldigt mycket.
Håller med Nisse. Med tanke på hur mycket Fantasios syster ställer upp bör hon få något fint i julklapp.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.