Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Fan hela viska är fullt av tsppsde/förlorade/uppochnervända sömnar. Jsg oxå ibland.
Men Viska är inte fullt av tappade sugar. Full fart framåt!
-
- Guldmedlem
Jag ska nog ut och gå en sväng.. känner att jag är trött men jag har redan legat en timme på soffan och mår inte bra av mer!
Jag behöver motion!
För övrigt.. Vadå sömnar och sugar?
Jag behöver motion!
Väntar på att brorsan ska komma och hjälpa mig, det råkar vara så att mitt wifi är öppet, ska låsas
Jag tvättar ännu en maskin tvätt.. ingen kan anklaga mig för att inte hålla tvätten iordning, där är jag petnoga..
Tror att det menas att det finns många med sömnrubbningar här.Klankedinken wrote: ↑05 Jan 2022, 15:04 Jag ska nog ut och gå en sväng.. känner att jag är trött men jag har redan legat en timme på soffan och mår inte bra av mer!
Jag behöver motion!
Kom du ut på en runda? :)
-
- Guldmedlem
Ja! Raska steg runt mitt spår! Sitter konstigt nog och läser om sömn nu, tänker att det är vanligare med sömnproblem om vintern av olika andledning!Swesanne wrote: ↑05 Jan 2022, 16:26Tror att det menas att det finns många med sömnrubbningar här.Klankedinken wrote: ↑05 Jan 2022, 15:04 Jag ska nog ut och gå en sväng.. känner att jag är trött men jag har redan legat en timme på soffan och mår inte bra av mer!
Jag behöver motion!
Hur går det med ditt promenerande?
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
tar en paus från läsandet för att göra en till kopp te :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Idag har det varit dagsregn, ingen promenad idag. Men de andra dagarna har jag gått. Idag blir det armhävningar och sit ups. Inte många.. men ändå.Klankedinken wrote: ↑05 Jan 2022, 16:27Ja! Raska steg runt mitt spår! Sitter konstigt nog och läser om sömn nu, tänker att det är vanligare med sömnproblem om vintern av olika andledning!Swesanne wrote: ↑05 Jan 2022, 16:26Tror att det menas att det finns många med sömnrubbningar här.Klankedinken wrote: ↑05 Jan 2022, 15:04 Jag ska nog ut och gå en sväng.. känner att jag är trött men jag har redan legat en timme på soffan och mår inte bra av mer!
Jag behöver motion!
Har betalat årets första el/energiräkning. Jag betalar fyra gånger per år.
Räkningen var cirka 300 kr högre än för ett år sedan.
Räkningen var cirka 300 kr högre än för ett år sedan.
-
- Guldmedlem
Okej! Känner du dig frisk kan du väl ta ett paraply och gå ut en kvart eller så?! Det är ganska bra att komma ut i friska luften och se något annat än ens tråkiga lägenhet! Jag är i alla fall så att jag behöver rörelse för att känna mig till freds!Swesanne wrote: ↑05 Jan 2022, 16:30Idag har det varit dagsregn, ingen promenad idag. Men de andra dagarna har jag gått. Idag blir det armhävningar och sit ups. Inte många.. men ändå.Klankedinken wrote: ↑05 Jan 2022, 16:27Ja! Raska steg runt mitt spår! Sitter konstigt nog och läser om sömn nu, tänker att det är vanligare med sömnproblem om vintern av olika andledning!
Ja, du har så rätt, det finns inga ursäkter. Men nu gjorde jag iaf sit ups och armhävningar. Vad duktigt av dig att gå ut!Klankedinken wrote: ↑05 Jan 2022, 16:35Okej! Känner du dig frisk kan du väl ta ett paraply och gå ut en kvart eller så?! Det är ganska bra att komma ut i friska luften och se något annat än ens tråkiga lägenhet! Jag är i alla fall så att jag behöver rörelse för att känna mig till freds!Swesanne wrote: ↑05 Jan 2022, 16:30Idag har det varit dagsregn, ingen promenad idag. Men de andra dagarna har jag gått. Idag blir det armhävningar och sit ups. Inte många.. men ändå.Klankedinken wrote: ↑05 Jan 2022, 16:27
Ja! Raska steg runt mitt spår! Sitter konstigt nog och läser om sömn nu, tänker att det är vanligare med sömnproblem om vintern av olika andledning!