Vad ser du fram emot?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad ser du fram emot?
Ser fram emot att isen får en vak där svanarna kan samlas. De är de första vårtecknet och jag såg och hörde en svan som kom flygande idag. .
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Att kompisen kommer upp l förvaltningsrätten, eller vad det nu är. Lång väntetid, tydligen.
Att granska fiskarna när akvariet tänds. Är optimistisk att fenrötan blivit bättre.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Middagen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ser fram emot att flytta till Indien. Men det kommer jag aldrig göra. Men ändå det vore coolt. Men men. Jag bor bra här där jag bor. Men Indien är mishmash.
På gamla Viska hade vi en medlem som halva året bodde i Goa
i Indien. Men jag tror att hon blev psykotisk där och fick hämtas
av sin pappa.
i Indien. Men jag tror att hon blev psykotisk där och fick hämtas
av sin pappa.
Ja det är ju det som ligger emot - mediciner och vård, i ett vilt främmande land. Nog inte en lätt nöt att knäcka. Nej man får nog nöja sig med att åka dit någon gång och hälsa på.
Jag ska försöka Stina mig och boa in mig i mitt eget, vårt, land. Men ibland drabbas jag av bortlängtan. Det finns ju mycket coolt ute i världen. Men oxå så här hemma. En får snöa in i vikingakulturen. Det finns ingen Stina Wollter i Indien. Som vi har här samt massa annat coolt.
Att nya sängen anländer imorgon!
Ser fram emot bingolotto på lördag. Inte ofta jag köper lotter!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen