Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Förbereder mig för att gå ut en promenad. Jag brukar planera i förväg vilken tur jag ska ta. Tyvärr är promenadmöjligheterna här på orten begränsade, och det är därför jag vill flytta in till stan så fort som möjligt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det förstår jag. I stan här jag bor är det bra med promenadstråk. Platt eller backe vilket man vill.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
dricker min stackars soppa till frukost
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Färgat håret precis. Det var välbehövligt. Nu bara softa fram till middag.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Vilar efter maten.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
har tråkigt men orkar inte göra någonting
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag färgade det samma bruna färg som jag kört ett tag. Har stabiliserat mig med färger nu. Vart blå, orange, röd. Men nu när jag börjar få långt hår vill jag ha en stabil färg. Jag är nog inte lika orolig i själen längre heller. Vill inte ha grått. Det kommer tids nog.
Pusstar ut efter att tvätten är klar och jag har betalat räkningarna. Det kräver en enorm koncentration att skriva in alla OCR- nummer och trippelkolla att allt har blivit rätt.
Ibland tänker jag att det skulle vara skönt att ha en god man som fixade ekonomin. Men samtidigt vill jag kunna bestämma själv hur mina pengar ska spenderas. Just nu håller jag på att betala av mina skulder och spara på ett sparkonto.
Ibland tänker jag att det skulle vara skönt att ha en god man som fixade ekonomin. Men samtidigt vill jag kunna bestämma själv hur mina pengar ska spenderas. Just nu håller jag på att betala av mina skulder och spara på ett sparkonto.
Tuggar på en morot o tittar på tv.
Testade att skicka efter medicin från apoteket men betalningen
gick inte igenom. Men nu vet jag hur man gör och får testa annat
betalningssätt.
gick inte igenom. Men nu vet jag hur man gör och får testa annat
betalningssätt.
Tittar efter blixtar,det åskar ute..Skönt med regn det blir svalare.