Paket!

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Re: Paket!

Post by Nissegossen »

Geta wrote: 13 Apr 2022, 15:45 Jag har Telenor och iptelefoni.
Tror inte jag har någon Telenor router tyvärr. Jag har comhem, som jag råkade spilla en öl över. Ringde upp dem och bad om att få en gratis. Det gick de inte med på, då sade jag upp telefon och skaffade en billig router. Har nu flera comhem routrar men ingen ip telefoni, vilket går att koppla in.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

De har olika system för ip telefoni varför det är viktigt med rätt fabrikat
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Fick 2 paket idag. Ett vitt skärp var i ett paket och i det andra två t- shirts och en skjorta.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Nissegossen wrote: 13 Apr 2022, 19:23
Geta wrote: 13 Apr 2022, 15:45 Jag har Telenor och iptelefoni.
Tror inte jag har någon Telenor router tyvärr. Jag har comhem, som jag råkade spilla en öl över. Ringde upp dem och bad om att få en gratis. Det gick de inte med på, då sade jag upp telefon och skaffade en billig router. Har nu flera comhem routrar men ingen ip telefoni, vilket går att koppla in.
Vårt bredband uppdaterades och då skulle man skaffa ny router men då går
det inte att ha fast telefon. Bostadsrättsföreningen varnade för det. Min gamla
router får hålla så länge det går. Sedan får jag sluta med fast telefon.
Snurre
Berylliummedlem

Post by Snurre »

Budet var här för en stund sedan. Jag har beställt kattmat, men fick bara 2 av 3 paket idag. Hoppas det tredje kommer imorgon som han sa.
Cosmos
Rheniummedlem

Post by Cosmos »

zoegas wrote: 12 Apr 2022, 10:52
memphis wrote: 11 Apr 2022, 18:12 Ja vad härligt det skulle vara att bo vid havet! Men jag har en annan dröm, att bo i ett penthouse/ takvåning med uteplats en stor stad. Också helt oeuppnåligt.
Jag bor så, med lite fantasi.
Jag också!
Egentligen är allt bara på låtsas.
Cosmos
Rheniummedlem

Post by Cosmos »

Köpte påskmat idag. Inte speciellt mycket folk i affären men ändå blev jag blöt av svett. Kan klimakteriet komma tillbaka?
Egentligen är allt bara på låtsas.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag är rädd för klimakteriet, p g a hur det beskrivs. Svettattacker , svårt att sova, humörproblem. Har hört att medelåldern för klimakteriet är 51 år. Jag är 49.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Man kan ta östrogen för att lindra.. men det är inte så skyltat med i sverige! Jag tror man måste ha speciella symptom för att få DEt!
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Min mens uteblev, när jag var 50 år. Jag fick lite sömnproblem men
annars har klimakteriet inte stört mig nämnvärt. Har inte haft några
värmevallningar/svettningar.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Klankedinken wrote: 14 Apr 2022, 18:55 Man kan ta östrogen för att lindra.. men det är inte så skyltat med i sverige! Jag tror man måste ha speciella symptom för att få DEt!
På min ( dåliga) vårdcentral kommer jag absolut inte att få nån medicinsk hjälp. De kommer att säga att klimakteriet är något naturligt som de inte gör något åt. Jag känner dem vid det här laget.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Man ger sparsamt med östrogen för östrogen kan framkalla cancer.
Post Reply