Ställ en fråga
Moderator: Moderator 1
Re: Ställ en fråga
När jag var barn brände jag myror med förstoringsglas. Usch!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- Guldmedlem
Typiskt psykopatiska drag. När jag var barn så brukade jag kontakta brandkåren så jag kunde klättra upp i träden och rädda katter!
Har för mig att jag drog i sär daggmaskar och såg delarna kravla åt olika håll. Vi pratar 3-årsåldern.
Sen brukade jag fiska också. Att spetsa någon på en krok kan nog liknas vid tortyr. Sen dra fisken som fastnat på kroken genom vattnet. Inte snällt.
Sen brukade jag fiska också. Att spetsa någon på en krok kan nog liknas vid tortyr. Sen dra fisken som fastnat på kroken genom vattnet. Inte snällt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Det var ju också en grymhet. Min syster brukade ropa på mig när mamma fick stryk av pappa och då brukade vi brotta ner han och säga.. Inte en gång till!
Deleted
Last edited by Zoidar on 27 May 2023, 02:37, edited 1 time in total.
-
- Guldmedlem
jag förstår att ni blev psykiskt sjuka!
Vad hemskt Klanke! Låter som du haft en jobbig barndom.Klankedinken wrote: ↑26 May 2023, 22:09 Det var ju också en grymhet. Min syster brukade ropa på mig när mamma fick stryk av pappa och då brukade vi brotta ner han och säga.. Inte en gång till!
Typ alla barn har gjort sådant.
-
- Guldmedlem
Ja.. Min styvfar var inte snäll med varken mig eller min mamma men vi får se vad framtiden har att säga.. Vi var inte precis glada tillsammans.Zoidar wrote: ↑26 May 2023, 22:12Vad hemskt Klanke! Låter som du haft en jobbig barndom.Klankedinken wrote: ↑26 May 2023, 22:09 Det var ju också en grymhet. Min syster brukade ropa på mig när mamma fick stryk av pappa och då brukade vi brotta ner han och säga.. Inte en gång till!
Huga!Klankedinken wrote: ↑26 May 2023, 22:13Ja.. Min styvfar var inte snäll med varken mig eller min mamma men vi får se vad framtiden har att säga.. Vi var inte precis glada tillsammans.Zoidar wrote: ↑26 May 2023, 22:12Vad hemskt Klanke! Låter som du haft en jobbig barndom.Klankedinken wrote: ↑26 May 2023, 22:09 Det var ju också en grymhet. Min syster brukade ropa på mig när mamma fick stryk av pappa och då brukade vi brotta ner han och säga.. Inte en gång till!
Kan du åka inlines (rollerblades)?
Ja om hjulen är på rad
Har du sjungit i kör nån gång?
Har du sjungit i kör nån gång?
In a world where you can be anything, be kind.
Jag hade en styvmor som alltid klagade på mig, nu har hon fått Alzheimers o jag skrattar åt henne...Klankedinken wrote: ↑26 May 2023, 22:13Ja.. Min styvfar var inte snäll med varken mig eller min mamma men vi får se vad framtiden har att säga.. Vi var inte precis glada tillsammans.Zoidar wrote: ↑26 May 2023, 22:12Vad hemskt Klanke! Låter som du haft en jobbig barndom.Klankedinken wrote: ↑26 May 2023, 22:09 Det var ju också en grymhet. Min syster brukade ropa på mig när mamma fick stryk av pappa och då brukade vi brotta ner han och säga.. Inte en gång till!

Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/