Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Att jag äntligen lyckats övertala sambon att det är hans tur att frosta av frysen! Tidigare gånger har jag gjort det, säkert fem tillfällen. Han använder min hårfön. Vet inte hur effektivt det är däremot.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag blev beviljad ytterligare ett Kreditkort med 10.000 kr utrymme. Paris, here i Come!
Eh... ok... du ska inte först ha pengar innan du reser? Sätt dig nu inte i någon skuldfälla...
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Zoegas,
Men var det inte Italien som du ville resa till?
Men var det inte Italien som du ville resa till?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Att pappa ska bjuda på glass
Fint ekumeniskt möte
In a world where you can be anything, be kind.
Har tagit mig igenom kvällen. Vi åt god mat och så. Men jag har lite svårt med ögonkontakten, det har jag alltid. Hundarna har haft skoj, vi tog en promenad med dom också.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag har varit i Rom. Det var en fantastisk stad! Allt ligger ganska samlat i centrum, av gamla antika ruiner. Överallt finns fontäner som man kan dricka svalt vatten ur. Superb pizza. Min syster är där just nu.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Rom är inte fel. Har svårare för Paris.
Fått låna brorsans sommarkort, gratis buss och tåg i Skåne. Får ha det till torsdag. :)
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34