Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Att jag kommit hem efter att ha handlat och satt i mig en liten bytta glass kola/havssalt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ska äta på resturang och eventuellt titta i affär
In a world where you can be anything, be kind.
Min mamma visade mig sin nya lägenhet i stan. Den ligger så fint nere vid älvstranden och har inglasad balkong med utsikt mot älven. Hon ska dela lägenheten med sin nya pojkvän. Jag tycker att de rusar fram lite för fort. Känner man ens nån ordentligt efter 2 månader?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Låter på tok för fort. 6 månader minst, tänker jag.memphis wrote: ↑19 Jul 2023, 14:21 Min mamma visade mig sin nya lägenhet i stan. Den ligger så fint nere vid älvstranden och har inglasad balkong med utsikt mot älven. Hon ska dela lägenheten med sin nya pojkvän. Jag tycker att de rusar fram lite för fort. Känner man ens nån ordentligt efter 2 månader?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja, 6 månader låter bättre än bara 2. Man ser inte den andras baksidor de första månaderna när man är som mest förälskad. Tre månader sägs det att förälskelse varar.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Man har kanske inte tid att vänta.
Memphis,
Har din mamma slagit ur hågen att flytta ett hus till en tomt som hon köpt?
Har din mamma slagit ur hågen att flytta ett hus till en tomt som hon köpt?
Nejdå Geta.
Hon har ett hus som anländer imorgon. Men det är väldigt litet. Hon har tänkt ha det som en sommarstuga.
Hon har ett hus som anländer imorgon. Men det är väldigt litet. Hon har tänkt ha det som en sommarstuga.
Men herregud!!! Säger jag bara… vis av erfarenhet ..memphis wrote: ↑19 Jul 2023, 14:21 Min mamma visade mig sin nya lägenhet i stan. Den ligger så fint nere vid älvstranden och har inglasad balkong med utsikt mot älven. Hon ska dela lägenheten med sin nya pojkvän. Jag tycker att de rusar fram lite för fort. Känner man ens nån ordentligt efter 2 månader?
Oj, hoppsan! Låter som ett nyförälskat ungt par som antagligen kommer göra slut om ett år. Ser sånt på instagram ibland. Unga par som är ihop i typ ett år och flyttade ihop nästan direkt.memphis wrote: ↑19 Jul 2023, 14:21 Min mamma visade mig sin nya lägenhet i stan. Den ligger så fint nere vid älvstranden och har inglasad balkong med utsikt mot älven. Hon ska dela lägenheten med sin nya pojkvän. Jag tycker att de rusar fram lite för fort. Känner man ens nån ordentligt efter 2 månader?

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag har äntligen fått ordning på rättstavningen i min webbläsare. Fick gråa hår av det.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem