Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Yalla spelat padel med kidsen! Det var inte igår jag höll i en boll. Jag är jäääla kass, men jag tänker att det är bra att kidsen ser att vi vuxna inte alltid är så jäkla kompetenta eller perfekta. Kul var det, och kidsen är duktiga.
Ja, vi får se hur detta går...Krokus wrote: ↑19 Jul 2023, 15:09Oj, hoppsan! Låter som ett nyförälskat ungt par som antagligen kommer göra slut om ett år. Ser sånt på instagram ibland. Unga par som är ihop i typ ett år och flyttade ihop nästan direkt.memphis wrote: ↑19 Jul 2023, 14:21 Min mamma visade mig sin nya lägenhet i stan. Den ligger så fint nere vid älvstranden och har inglasad balkong med utsikt mot älven. Hon ska dela lägenheten med sin nya pojkvän. Jag tycker att de rusar fram lite för fort. Känner man ens nån ordentligt efter 2 månader?![]()

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Lägenheten jag vill ha kostar bara 500 kr mer i hyra :)
Blev paranoid för telefonen började visa vädret på en för mig okänd ort. Det lät som ett norskt ortnamn.
Men när jag kollade visade det sig att stället ligger alldeles i närheten.
Men när jag kollade visade det sig att stället ligger alldeles i närheten.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Min nya granne flyttar in. En ung man. Han har många till hjälp. Det har renoverats en månad.
Ungdomar kan vara jobbiga om de festar mycket.
Det har jag inte märkt här.
Det finns en myt bland ungdomar att man får lov att ha en brakfest i månaden. Men det är inte sant. Man får aldrig störa sina grannar.
Jag accepterar att ungdomar i min omgivning har fest då och då och spelar hög musik.
Det gör inte jag. Jag vill kunna sova i lugn och ro. Jag går upp i morgonrock och säger till