Löning ...
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Löning ...
Då måste man ha en lada för grisen att bo i. Vill inte ha en som husdjur.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Är de tjocka blir det inte bättre!
Ögonen kan väl trilla ut på trubbnosarna också? Har en granne på andra sidan gatan som har en trubbnosig ras. Hon har sagt att ögonen kan trilla ut på hunden om den leker med andra hundar. Måste vara jobbigt att ha en sån hund och oroa sig hela tiden.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
dom brukar också ha väldiga problem med ögonen och just nosen för att dom är så inavlade att du inte kan andas ordentligt och ögonen sitter så långt ut att en del bokstavligt talat ploppar ut
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Det är så uppfödarna vill ha det.
Jag har det tight fram till den 15:e nu, då jag får pengar på ICA-kortet. Idag fick jag 700 kr, men handlade mat o 3 paket cigg för 350 kr. Först nästa måndag för jag 700 kr till. Det blir nog att panta stora säcken med burkar... (OBS! Energidrycksburkar o saftflaskor, inte ölburkar).
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Jag pantade mina burkar och flaskor idag. Fick 40kr.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
har det också tight fram tills den 18:de men som tur är så röker jag inte längre och har mycket i skafferiet och frysen så behöver inte handla jättemycket... men det är stressandeRichard wrote: ↑06 Sep 2021, 16:24 Jag har det tight fram till den 15:e nu, då jag får pengar på ICA-kortet. Idag fick jag 700 kr, men handlade mat o 3 paket cigg för 350 kr. Först nästa måndag för jag 700 kr till. Det blir nog att panta stora säcken med burkar... (OBS! Energidrycksburkar o saftflaskor, inte ölburkar).
Jättebra att du slutat röka, men jag måste bara ha det fortfarande! Men man eldar bokstavligt upp pengarna...mrsearlgray wrote: ↑06 Sep 2021, 16:26har det också tight fram tills den 18:de men som tur är så röker jag inte längre och har mycket i skafferiet och frysen så behöver inte handla jättemycket... men det är stressandeRichard wrote: ↑06 Sep 2021, 16:24 Jag har det tight fram till den 15:e nu, då jag får pengar på ICA-kortet. Idag fick jag 700 kr, men handlade mat o 3 paket cigg för 350 kr. Först nästa måndag för jag 700 kr till. Det blir nog att panta stora säcken med burkar... (OBS! Energidrycksburkar o saftflaskor, inte ölburkar).![]()
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
verkligen! men samtidigt så tror jag man måste komma till rätt punkt för att orka sluta med det, speciellt då det är väldigt ångestdämpande att röka, tycker jag iallafall..Richard wrote: ↑06 Sep 2021, 16:37Jättebra att du slutat röka, men jag måste bara ha det fortfarande! Men man eldar bokstavligt upp pengarna...mrsearlgray wrote: ↑06 Sep 2021, 16:26har det också tight fram tills den 18:de men som tur är så röker jag inte längre och har mycket i skafferiet och frysen så behöver inte handla jättemycket... men det är stressandeRichard wrote: ↑06 Sep 2021, 16:24 Jag har det tight fram till den 15:e nu, då jag får pengar på ICA-kortet. Idag fick jag 700 kr, men handlade mat o 3 paket cigg för 350 kr. Först nästa måndag för jag 700 kr till. Det blir nog att panta stora säcken med burkar... (OBS! Energidrycksburkar o saftflaskor, inte ölburkar).![]()
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag har det tight som en "bögstjärt" fram tills den 20e.