Min olycksfalls väska fick jag gratis från mitt förra försäkringsbolag if, har utökat den med en liten maglite ficklampa jag uppgraderat med en ledlampa, batterierna ligger bredvid, samt våtservetter och kondom, samt tampong, förutom kvinnohol passar den att stoppa i ett annat inte så kul skotthål, det har funnits plats för den, men nu är den kompakt och går inte i mer. En sak har jag gjort till, jag har bytt ut saxen som var oduglig mot en liten sax som fungerar.
Har bara haft användning för den två gånger, på busshålplatsen satt jag och säg tvärs över gatan en liten pojke som grät, mamman försökte få bort det som var i hans öga, gick dit och frågsde, vad behöver du? Envåtservet, öppnade väskan tog fram en våtservett och sade varsogod, hon förde den till ögat tog bort skräpet och pojken tystnade.
Andra gången var på Avenyn, en kvinna kom med skorna i handen, jag frågade, behöver du plåster? Ja, gick fram tog upp väskan och klippte upp två plåster. Hon tog på sig skorna och var nöjd.
Min olycksfalls väska fick jag gratis från mitt förra försäkringsbolag if, har utökat den med en liten maglite ficklampa jag uppgraderat med en ledlampa, batterierna ligger bredvid, samt våtservetter och kondom, samt tampong, förutom kvinnohål passar den att stoppa i ett annat inte så kul skotthål, det har funnits plats för den, men nu är den kompakt och går inte i mer. En sak har jag gjort till, jag har bytt ut saxen som var oduglig mot en liten sax som fungerar.
Har bara haft användning för den två gånger, på busshålplatsen satt jag och säg tvärs över gatan en liten pojke som grät, mamman försökte få bort det som var i hans öga, gick dit och frågade, vad behöver du? En våtservet, öppnade väskan tog fram en våtservett och sade varsogod, hon förde den till ögat tog bort skräpet och pojken tystnade.
Andra gången var på Avenyn, en kvinna kom med skorna i handen, jag frågade, behöver du plåster? Ja, gick fram tog upp väskan och klippte upp två plåster. Hon tog på sig skorna och var nöjd.