Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Då ska jag köpa det. Finns till extrapris i veckan på Ica.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Att jag precis stängt in hundarna innan räven dök upp. Det måste vara försynen som verkade. För varför jag tog in mammas hund i mitt sovrum vet jag inte.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
För min del, för att jag är bränd av solen, är vädret mer fördelaktigt idag än i går. Det steker inte utan kommer moln farandes.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Solen kan ta en del trots moln.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja det kan den iofs. Sitter inomhus just nu.
Åt fish and chips på restaurangen. Men det var inte pomfritt utan hela, friterade sommarpotatisar. Mycket gott! En Staropramen till det. Ölen kostade 90 spänn. Maten nästan 200. Men det blir väl så på en restaurang ute på en ö vid havet.
Sa jag det att jag och mamma ska åka till Ikea på tisdag? Tror jag sa det, men det ska bli spännande att provsitta soffan.
Glad för min nya stora rökkvarts
In a world where you can be anything, be kind.
Stötte på en vild orkidé på promenaden. Den var läcker, jag tog en bild men vet ju ej hur man gör med bilder på detta forum.
Testa:
https://postimages.org/
1. Ladda upp bild (välj bilder)
2. Kopiera länkadress under Direktlänk
3. Klistra in länkadress i din viskapost.
4. Markera länken och tryck på symbolen med bergen och solen vilket ger texten "img" före länken och "/img" efter länken.

5. Posta
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34