Vad ser du på tv just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad ser du på tv just nu?
Landskamp i fotboll. Sverige mot Nordirland. Sverige leder med ett noll.
Jag kollar väldigt lite på tv - förutom mellan 07 och 08.30. Får mig lite nyheter och väder till livs. Det jag är intresserad av nu är hur det går för HV.
Kanske inte tv, men sagan om de två tornen på en streamingtjänst
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Har tittat på kvällens Politikbyrån i SVT-2 om matpriserna och Elisabeth Svantesson finansministern.
Tv4 går i bakgrunden.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Benjamin Ingrosso som nominerats till nåt pris. Det är han värd. Han är den enda i den kända familjen Ingrosso/Wahlgren som har nån talang för underhållning. Ja mormor hade väl sin storhetstid också .
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag tycker Pernilla gör ett bra jobb på Allsång På Skansen. Rolig och kan sjunga. Det duger åt mig. (Jag har träffat henne i verkligheten i min ungdom när jag gjorde radioprogram. Kommer ihåg att jag tyckte hennes ögon var enorma.)
Kalla fakta på TV4.
Slår på tv:n nu. Dagtids-tv i 4:an.
Några som gnäller över att det inte finns replokaler längre. Lite av ett champagne-problem tänker jag. De får väl vara lite kreativa och lösa det på nåt sätt.
Här finns en jättestor lagerlokal med replokaler/ungdomsgård.