Ställ en fråga
Moderator: Moderator 1
Re: Ställ en fråga
Förr tvångssteriliserades sådana som vi.
Är du steriliserad Geta? Eller var det före din tid?
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag har tropligen PCOS sa en psykiater/gynekolog nr jag var inlagd. Jag har skägg, men lätt att träna upp muskler. För mycket testosteron sa hon. :(
In a world where you can be anything, be kind.
Vet du om man får ha körkort när man har schizofreni? kan det bli indraget? Jag ser till att köra inom hastighetsgränserna och helt lagligt. Körkortet är det sista jag vill mista
Jag har också fått behålla körkortet. Har aldrig varit aktuellt att dra in det.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag har en kompis med ADHD som gjorde ett självmordsförsök. Hon hoppade från hög höjd. Hon förlorade körkortet.
Jag kommer inte få barn. En del av mig vill, men det är för många hinder ivägen. Har inte schizofreni, utan schizotyp och ptsd.
Har något av dina syskon barn?
Har något av dina syskon barn?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ja, jag har 4 st syskonbarn. Men två av dem är myndiga nu. Så bara två kvar. Jag hoppas på att min syster skaffar barn, det är roligast när de är små.
Jag har nio syskonbarn och en syskonhund.
Har en vuxen son
Samma?
Samma?