Jag tittar på eftersnacket. Min mamma har berättat att hon var väldigt rädd att kriget skulle komma till Sverige.
Vad ser du på tv just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad ser du på tv just nu?
Det var sossarna med. De lät tyskarna åka tåg genom Sverige för att strida mot Finland och Norge. Fult, om ni frågar mig. Fult är et gravt underord. Sossarna var lika mycket nazister som nazisterna. De diggade nazisterna och stöttade dem in absurdum. Vi hade rasbiologiska institut i Sverige - sossarnas verk.
Ja, det massiva motståndet mot Sverigedemokraterna är inte så genomtänkt, när sossarna har varit lika insyltade i nazismen,
Jag skulle säga att sossarna var djupt insyltade i nazism och sverigedemokraterna i sin nuvarande form har noll med nazism att göra. Sverigedemokraterna har haft nazistiska element i sina led genom åren - men de har uteslutits ur partiet. Jag önskar att vänsterpartierna kunde vara lika hårda och kategoriska mot extremism. För att inte säga terrorism.
Putin Lavrov och gänget skrattar åt USAs försök till fredsförhandlingar. Zelenskyj och Ukraina har hela tiden fattat vad klockan är slagen - är mitt tips. USA behöver smälla på hårt mot ryssen och gå in med hull och hår.
Jag tror inte att USA vill lägga sig i på det sättet.
De har nästan inget val, som jag ser det. Och jag är imponerad av Ukraina, hur de läser ryssen och deras kapacitet.
Ser att Yasins spelning här i stan ikväll blev inställd. Lika bra det. Jag gillar verkligen inte gangster-rap. De gör reklam för livet som gängkriminell till unga, sårbara människor.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Shanes, fyra dygn med ett popband från 1964 på SVT Play.
Jag har börjat titta på tv lite lätt nu när jag inte är nerdrogad av meds. Orkar koncentrera mig och klarar stimulansen på hjärnan. Tycker t.o.m. att det är givande. Ska kolla Stockholm maraton idag.
Jag brukar titta på några avsnitt av Robinson, paktandet , maten, tävlandet - varje dag. Lag nord har satt sig i örådet 2ggr med vilje, och förlorat folk. Nu när nords ledare (förrädaren) lämnat lag nord för lag syd. Undrar lag nord vad de egentligen har gjort. De är 4 kvar och lag syd är 9 pers. Intressant.